Aviseringar
Rensa alla

så tolkar du killars sms!


Ämnesstartare

http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/artiklar/2008/sa-tolkar-du-hans-sms/
killar stämmer det om ni skulle jämföra det med er själva?


   
Citera
Ämnesetiketter

Macktorsken:

Funkar ej. [confused]

Här. http://www.veckorevyn.com/sex-och-karlek/artiklar/2008/sa-tolkar-du-hans-sms/

Italiiien:

killar stämmer det om ni skulle jämföra det med er själva?

Nej, bara skitsnack. Skriver alltid långa avhandlingar till sms, beror mer på att jag har ett qwerty-tangentbord på telefonen än något annat. ;S


   
SvaraCitera

Hatar när folk gör undersökningar som denna. Idioter. Dom stämmer inte på något sett alls.


   
SvaraCitera

använder alltid smileys till alla utan att försöka vara gullig eller tror att den är dum i huvudet. liksom, tycker man bara verkar sur om man inte använder smileys : s


   
SvaraCitera

haha vilken jävla artikel. det är inte konstigt att könsrollerna lever kvar när sådan här skit får publiceras.


   
SvaraCitera
Exner

Stämmer ganska bra.

internet:

haha vilken jävla artikel. det är inte konstigt att könsrollerna lever kvar när sådan här skit får publiceras.

Du antyder, att könsroller är dåligt; varför?


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Hatar när folk gör undersökningar som denna.

"undersökningar"


   
SvaraCitera

internet:

"undersökningar"

Dold text: Vet inte hur man sätter på rättstavningsprogrammet på Windows 9. [blush]


   
SvaraCitera

det var den sämsta skit jag någonsin läst, och veckorevyns redaktion har hamnat överst på min lista över individer som ska ställas mot muren inför en dödspatrull. när jag skaffat en.


   
SvaraCitera

ärligt talat förvånad över hur nära sanning skvallertidningar kan råka komma


   
SvaraCitera

Exner:

Du antyder, att könsroller är dåligt; varför?

för att det är ett låst system från en förlegad tid som spelar på en maktobalans mellan könen där kvinnan, och allt som är kvinnligt, står under det som är manligt.

ifall jämlikhet ska uppnås, och den sociala stigma som tillskrivs homo- och bisexuella, samt transpersoner ska försvinna, så behöver könsrollerna avdramatiseras och omstruktureras. det borde vara okej att vara tvärt om.


   
SvaraCitera
smisk

Leijonsparf:

och veckorevyns redaktion har hamnat överst på min lista över individer som ska ställas mot muren inför en dödspatrull. när jag skaffat en.

Så alla som skriver något för underhållningsvärde eller för att öka säljningssiffrorna ska dödas? [y]

Ingen normal människa kan väl ta denna artikel superseriöst, den är bara till för att få småflickor att känna sig bättre när de blir dumpade av coola skaterkillar.


   
SvaraCitera
Exner

internet:

låst system

icke-argument

internet:

förlegad tid

icke-argument

internet:

på en maktobalans mellan könen

Nej - olika rollar - du kan definiera makt som du önskar.

internet:

allt som är kvinnligt, står under det som är manligt.

Nej.

internet:

ifall jämlikhet ska uppnås, och den sociala stigma som tillskrivs homo- och bisexuella, samt transpersoner ska försvinna,

Det är inte önskvärt.


   
SvaraCitera

smisk:

Så alla som skriver något för underhållningsvärde eller för att öka säljningssiffrorna ska dödas? [y]

nej. alla som idkar kontrarevolution på detta vis ska dödas. efter något hundratal avverkade så kommer folk börja göra kopplingen mellan att bete sig som en idiot och dö en plötslig död av blyförgiftning i nackpartiet, så jag ser det som fullständigt rimligt.

smisk:

Ingen normal människa kan väl ta denna artikel superseriöst, den är bara till för att få småflickor att känna sig bättre när de blir dumpade av coola skaterkillar.

det är ingen ursäkt.


   
SvaraCitera
smisk

Leijonsparf:

så jag ser det som fullständigt rimligt.

du är knasig.


   
SvaraCitera