Aviseringar
Rensa alla

så tolkar du killars sms!


smisk:

du är knasig.

absolut inte. det ska straffa sig att bete sig som en idiot, och dessutom profitera på det.


   
SvaraCitera

det är synd om stackars småtjejer som läser och indoktrineras av denna skräptidning


   
SvaraCitera
smisk

Leijonsparf:

absolut inte. det ska straffa sig att bete sig som en idiot, och dessutom profitera på det.

Idioter behövs för att vi andra ska kunna må bättre och skratta åt det.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

när jag skaffat en.

Image

Hittade en åt dig.


   
SvaraCitera

Exner:

Det är inte önskvärt.

tala för dig själv, översittare. men jag förstår dig, det är svårt att analysera sig själv och sin position när man inte har något att förhålla sig till. eftersom du är normen i samhället är det liksom ingenting som sticker dig i ögonen hela tiden, förutom möjligen de som försöker utmana de strukturer vi har idag.

Exner:

Nej - olika rollar - du kan definiera makt som du önskar.

boktips till min herre


   
SvaraCitera

smisk:

Idioter behövs för att vi andra ska kunna må bättre och skratta åt det.

det är viktigt att göra skillnad mellan idioter och idioter. det finns den harmlösa typen, som inte ens vet om att de är idioter, de kan man låta vara, eller skicka till ett läger någonstans där de kan lära sig den rätta läran. sen finns det den typ som inte på något sätt kan ha missat vad de sysslar med, varför det är idiotiskt, och vilka konsekvenser det har, och medvetet fortsätter med denna syssla, profiterar från den, och kommer undan med det under skydd av tryckfrihet eller liknande. i det läget är det enda någon kan göra att idka våld för att lösa problemet.


   
SvaraCitera

OmG!?! Stemmer in på mej lickssom totally typ!![crazy]
Är de ingen anan här som skickar smileisar fö att va gullig?? Gör ju alla tiep


   
SvaraCitera

"Förlåt, men killar tror alltid att de är smartare än du."
Gäller i alla fall för VeckoRevyns läsare... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Hatar när folk gör undersökningar som denna. Idioter.


   
SvaraCitera

Blir mest sur över att en massa småtjejer som läser det där lär ta det bokstavligt.

"Såhär är det!!!1 Jämt!!!!1"


   
SvaraCitera

Myksa:

Förlåt, men killar tror alltid att de är smartare än du."
Gäller i alla fall för VeckoRevyns läsare

grejen är ju den att dom är nog normalsmarta människor dom här lärt sig att dom ska vara dumma å bry sig i smink å miley cirus och låta riktiga "boring" saker skötas av män osv, detta system, denna indoktrinering är tidningar som veckorevyn en del av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

haha vilken jävla artikel. det är inte konstigt att könsrollerna lever kvar när sådan här skit får publiceras.

Word


   
SvaraCitera
Exner

internet:

översittare

Du får gärna bryta ut det till en ny tråd, om du vill diskutera - här är vi redan utanför ämnet.

internet:

boktips till min herre

Gillar inte beteendemarxism, men tack för omtanken, hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahhahhahahha

Stämmer till 100% på mig!


   
SvaraCitera

Det där är ju skitsnack. Btw kontantkortet kan mycket väl vara 0kr och om jag inte svarat på ett sms på 72timmar har jag vänt på dygnet och vill inte störa mitt i natten.


   
SvaraCitera