Aviseringar
Rensa alla

Sååå jävla arg!!!:@


Ämnesstartare

Jag är så jääävla förbannad just nu! hur fan funkar människor?!

Sammanfattning av min kväll:
Bestämde med några vänner att vi skulle på förfest.. Hon ber mig åka in en viss tid så ska vi mötas där.. Jag ställer upp trots att jag ska jobba tidigt imon, för hennes skull.. Får stå och vänta i en timme, för att hon inte sa till att dom skulle äta efterrätt först och sen kunde hon ena inte bestämma sig för vilka fucking kläder hon skulle ha.. Jag åkte hem igen till slut för jag orka inte stå o frysa.. Hela min kväll e förstörd pga detta! Jag hann tom drick lite sprit innan jag drog vilket betyder att jag drack i onödan.. Dessutom har hon bara försökt ringa mig en gång! Jag svara inte henne mer för jag har nått min gräns nu!

På min 20-års dag fanns inga av mina vänner vid min sida och firade mig fastän jag bad dom! Nu e jag så trött på detta.. Jag ställer alltid upp för dom men dom ställer inte upp för mig.. Nu säger jag ifrån o visar att jag e sur! Men hur in i helvete tänker såna människor??? e dom bara dumma i huvudet eller har dom ingen respekt för andra människor?!?!?!?!?


   
Citera

Känner för dig </3, vet hur det är. <3 [love]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Har inte du skrivit typ massa trådar om hur dumma vänner du har?[rolleyes]


   
SvaraCitera

Dumparom o skaffa nya? New partey peoplez.. haru inte EN enda bra vän?


   
SvaraCitera

så är det väl för alla[shake]


   
SvaraCitera

Lily89:

e dom bara dumma i huvudet eller har dom ingen respekt för andra människor?!?!?!?!?

Vad är de för vänner du söker dig till?


   
SvaraCitera

Lily89:

Men hur in i helvete tänker såna människor??? e dom bara dumma i huvudet eller har dom ingen respekt för andra människor?!?!?!?!?

Shit, jag beklagar att dom har betett sig så jävligt mot dig! Har sj varit med om sånt där, har också stått och väntat i en jävla timme på en kompis och när hon väl kmr fram heter det "jag råkade missa bussen hehehe"... exploderade nästan inombords. Det är sant som du säger, dom har ingen respekt och dom kan heller inte sätta sig in i någon annans situation, dom kan inte tänka "Hur skulle jag känna mig om det var JAG som fick stå och vänta".

Det enda rådet jag kan ge dig är väl att ta upp det med dom och säga att du är jävligt trött på deras attityder & hoppas på att dom ändrar sig och ni kan fortsätta umgås ELLER så bryter du kontakten helt med dom, om du känner att du inte står ut mer.

Jag funderar på att bryta kontakten helt med människan som är dryg mot mig, hon är en sån som bara inte fattar varför andra blir arga på henne, jag känner ett sånt innerligt hat mot henne & det är anledningen till att jag bara kmr bryta kontakten tvärt utan ett endaste hejdå.

Oj.. långt det blev [tard]


   
SvaraCitera

ja så är det för alla

folk tror bara de är en liten del och inte märks

men när många gör samma sak på samma gång blir det en stor kallops och man blir lessen


   
SvaraCitera

Matilda1988:

ja så är det för alla

folk tror bara de är en liten del och inte märks

men när många gör samma sak på samma gång blir det en stor kallops och man blir lessen

Är det så du känner? Du borde tala ut med en psykolog om detta.

Ordineras piller, bli glad igen.


   
SvaraCitera

Lily89:

vilka fucking kläder


   
SvaraCitera
Gifted

Lily89:

e dom bara dumma i huvudet eller har dom ingen respekt för andra människor?!?!?!?!?

Du är 20 och kan inte använda frågetecken och utropstecken korrekt. Det ger en ganska bra förkllaring på vilken nivå dina vänner är på. Lär dig stava, så skall du se att du får mer seriösa vänner.


   
SvaraCitera

Så är det för många som bara klagar och inte gör något åt saken.


   
SvaraCitera

Så du tror du får mer respons på UM än av dina såkallade vänner...


   
SvaraCitera

tevepro:

Är det så du känner? Du borde tala ut med en psykolog om detta.

Ordineras piller, bli glad igen.

nej behöver ej det

e nöjd med hur jag har detg


   
SvaraCitera

Känner igen mig. Skulle träffa en tjej, hon dyker aldrig upp så jag får vänta på henne i två timmar och då visade det sig att hon sov. Och så skulle jag träffa en pojk, väntar 1 timme och skickar massa sms. Då svarar han att han försov sig och kommer så fort som möjligt, en timma senare säger han att han somna om och kan träffa mig om TVÅ timmar. Mer sånt har väl hänt. Alltså jag väntar inte för att det är roligt [tired] Rent av HATAR sånna människor. Ska man träffa någon ser man till att dyka upp innan man har förstört någons dag och om man inte kan så meddelar man den innan den blir jättebesviken.


   
SvaraCitera