Aviseringar
Rensa alla

Sååå jävla arg!!!:@


Ämnesstartare

smörgåsbord:

Alltså jag väntar inte för att det är roligt Rent av HATAR sånna människor. Ska man träffa någon ser man till att dyka upp innan man har förstört någons dag och om man inte kan så meddelar man den innan den blir jättebesviken.

Men om folk ofta håller på så, och det är samma människor, så vänta inte? Åk hem och ignorera dem, så att de blir ledsna. [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

hur fan funkar människor?!

http://web4health.info/sv/answers/bio-brain-work.htm


   
SvaraCitera

Ush !!!!! Hade fått damp!!! Finns vissa sånna fittor i min krets oxå[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lily89:

e dom bara dumma i huvudet eller har dom ingen respekt för andra människor?!?!?!?!?

Ibladn så tänker inte de flesta människor inte så himla långt. Kan bero att man tar varandra för givet. Det är nog dags att du faktiskt tar upp om den här saken. Det är väl ju inge meningen att det bara är du som ska ställa upp hela tiden.

Alla måste offra lite av sig själv. Varför ska bara en få göra allt?


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Men om folk ofta håller på så, och det är samma människor, så vänta inte? Åk hem och ignorera dem, så att de blir ledsna. [bigsmile][love]

Brukar inte vänta på sånna längre, försöker att inte umgås med dom heller. Visst dom får gärna sova istället för att träffa mig, men då vill ju inte jag heller umgås med dom [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Brukar inte vänta på sånna längre, försöker att inte umgås med dom heller. Visst dom får gärna sova istället för att träffa mig, men då vill ju inte jag heller umgås med dom

Hahaha, samma här. Jag brukar totalignorera sådana människor, tills de kommer krypandes. [bigcheers][love]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Hahaha, samma här. Jag brukar totalignorera sådana människor, tills de kommer krypandes. [bigcheers][love]

Det är sjukt kul när dom kommer krypandes och bönar och ber [badgrin][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Det är sjukt kul när dom kommer krypandes och bönar och ber

Känner mig så uppskattad. [cute][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Känner mig så uppskattad. [cute][love][love][love][love]

Har du kört på "köp en glass till mig så är vi kvitt" eller nått sånt?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Har du kört på "köp en glass till mig så är vi kvitt" eller nått sånt?

Näe?! Funkar det?! [bigcheers][love][cute][blush]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Näe?! Funkar det?! [bigcheers][love][cute][blush]

Har inte provat än, därför fråga jag dig [blush]. Men nog går det säkert om man inte väljer den dyraste glassen man hittar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Har inte provat än, därför fråga jag dig . Men nog går det säkert om man inte väljer den dyraste glassen man hittar

Haha, jaha! Men jo, tar man en halvdyr borde det ju gå!


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Haha, jaha! Men jo, tar man en halvdyr borde det ju gå!

Då kanske den kommer i tid nästa gång [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Då kanske den kommer i tid nästa gång

Oh yeah! Eller, om det är en man umgåtts mycket med, men som inte är en speciellt nära vän, kanske det inte blir en nästa gång. [sad][wink]


   
SvaraCitera

Barnbidrag:

Oh yeah! Eller, om det är en man umgåtts mycket med, men som inte är en speciellt nära vän, kanske det inte blir en nästa gång. [sad][wink]

Man kan ta något billigt, typ en piggelin [blush]


   
SvaraCitera