Aviseringar
Rensa alla

såååå trött</3


Ämnesstartare

farbror gugge:

jaha,vad lyxigt*avis*

aslyxigt!! dom har typ en karamellsortsglass och allt!! :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

aslyxigt!! dom har typ en karamellsortsglass och allt!! :c

åååh vill ha[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

åååh vill ha

jag med [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

jag med [sad][sad]

vi åker dit och rånar dom[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

vi åker dit och rånar dom

Jaaaaaaa eller så skickar vi hotmejl så skickar dom över all sin b&j glass helt gratis 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Jaaaaaaa eller så skickar vi hotmejl så skickar dom över all sin b&j glass helt gratis 😀

ja smart! vad ska vi hota med?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ja smart! vad ska vi hota med?

jättesmart för då behöver vi inte ens klä på oss! hmmmmm jaduu.... jag vet inte, men annars så kan vi bara säga att vi fått tag på alla deras hemliga dokument och säga att vi har placerat en sprängladdning i deras fabriker som dom kommer få se om vi inte får 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

jättesmart för då behöver vi inte ens klä på oss! hmmmmm jaduu.... jag vet inte, men annars så kan vi bara säga att vi fått tag på alla deras hemliga dokument och säga att vi har placerat en sprängladdning i deras fabriker som dom kommer få se om vi inte får 😀

ah! eller så hoppas vi på att de har en hemlig plan på att ta över världen, och skriver typ "ah vi vet allt om er hemliga konspiration", så blir de rädda och ger oss en massa glass[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ah! eller så hoppas vi på att de har en hemlig plan på att ta över världen, och skriver typ "ah vi vet allt om er hemliga konspiration", så blir de rädda och ger oss en massa glass

Åh ja!! Sen bjuder dom in oss till en fabrik och ger den till oss så vi kan skapa nya goda underbara smaker <3 [love][love][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Åh ja!! Sen bjuder dom in oss till en fabrik och ger den till oss så vi kan skapa nya goda underbara smaker <3 [love][love][bigsmile][bigsmile]

jaaa[love]eller vi behöver inte åka dit, de frågar bara vilka smaker vi vill ha så kommer de hem till oss med dom[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jaaaeller vi behöver inte åka dit, de frågar bara vilka smaker vi vill ha så kommer de hem till oss med dom

Ah smart! Men vi får iaf 1 fabrik! 😀 [y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Ah smart! Men vi får iaf 1 fabrik! 😀 [y][y][y]

ja![blush] undrar om de ser ut som den i kalle och chokladfabriken, fast med glass[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ja! undrar om de ser ut som den i kalle och chokladfabriken, fast med glass

om den gör den så ska jag åka dit och flytta in i fabriken!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

om den gör den så ska jag åka dit och flytta in i fabriken!!

ja![love] och eftersom vi får fabriken gratis så slipper vi betala hyra också, och inte mat heller, eftersom vi kan leva på glass, så då kan vi lägga hela studiebidraget på roliga saker[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ja! och eftersom vi får fabriken gratis så slipper vi betala hyra också, och inte mat heller, eftersom vi kan leva på glass, så då kan vi lägga hela studiebidraget på roliga saker

Ja underbart verkligen!! [bigsmile][bigsmile][love]


   
SvaraCitera