Aviseringar
Rensa alla

[sad]


Ämnesstartare

ah läste den tråden[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

va

Så ett barn får skylla sig själv om det är nyfiket? Om ett barn simmar på djupt vatten, får kramp och drunknar, får barnet skylla sig själv då?

Alla ungar gillar att göra spännande saker, ibland går det tyvärr extremt illa men barnet får fan inte skylla sig själv. [mad] Sen att du säger att man ska skylla på föräldrarna? Hur jävla korkad får man vara? Menar du helt allvarligt att man ska bevaka sina barn hela tiden tills de flyttar hemifrån? Och om du nu är så pass efterbliven att du tycker det så är det väl ändå knappast okej att lägga mer skuld på redan förkrossade föräldrar. De har förlorat sitt barn din förbannade rövhål.

än en gång ser vi bevis på dina ruttna jävla skitvärderingar och på vilket jävla spån du är. usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig som Klorofyl allt oftare numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Alla ungar gillar att göra spännande saker

han borde ha fattat att det där stället är farligt när hans vänner vägrade följa med.

hade föräldrarna haft mer ansvar för ungen och tagit reda på vem han hänger med har inte det här hänt.

plus det var inte så smart av syrran att skriva på FB istället för att ringa polisen eller gå själv o leta efter ungen.

Om min 13åriga brorsa hade varit borta i mer än 36h hade iaf jag vart ute och letat för länge sen. Även om jag aldrig varit nere i tunnlarna. palla sitta på FB och ropa efter hjälp

''Jag skriver på flashback för att jag och min familj inte vet vart vi ska vända oss''

Dekadent:

än en gång ser vi bevis på dina ruttna jävla skitvärderingar och på vilket jävla spån du är. usch.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det naturliga urvalet har segrat. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

än en gång ser vi bevis på dina ruttna jävla skitvärderingar och på vilket jävla spån du är. usch.

Och det säger du ahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

han borde ha fattat att det där stället är farligt när hans vänner vägrade följa med.

Uppenbarligen så var han inte så smart, precis som 95% av alla 13åriga killar.

Kakaoxo:

hade föräldrarna haft mer ansvar för ungen och tagit reda på vem han hänger med har inte det här hänt.

Alltså, va?

Kakaoxo:

plus det var inte så smart av syrran att skriva på FB istället för att ringa polisen eller gå själv o leta efter ungen.

Polisen letade redan då.

Kakaoxo:

Om min 13åriga brorsa hade varit borta i mer än 36h hade iaf jag vart ute och letat för länge sen. Även om jag aldrig varit nere i tunnlarna. palla sitta på FB och ropa efter hjälp

Jaha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JGGGG:

Och det säger du ahahaha

Kom gärna med argument, större chans att jag tar åt mig ens lite då. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trodde han dog av schack först :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Kom gärna med argument, större chans att jag tar åt mig ens lite då.

Orkar inte förklara på grund av den stora risken att du inte skall förstå, förstår sedan inte vad du skall med argument till. Detta är ingen debatt ifall det är det du tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JGGGG:

Orkar inte förklara på grund av den stora risken att du inte skall förstå, förstår sedan inte vad du skall med argument till. Detta är ingen debatt ifall det är det du tror.

[zzz] Kommer du med ett påstående så bör du ha argument att backa upp det med. Annars är det liksom ingen idé att ens skriva.

Men dagisargument verkar fungera fint för dig. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Kommer du med ett påstående så bör du ha argument att backa upp det med.

Skall jag ha ett argument för min definition? Är du på riktigt? När gjorde jag ett påstående?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JGGGG:

Skall jag ha ett argument för min definition? Är du på riktigt? När gjorde jag ett påstående?

Att jag av alla människor inte ska kalla någon idiot eller vad det var. Då undrar jag givetvis varför, då behövs en motivering/ett argument från din sida. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Då undrar jag givetvis varför, då behövs en motivering/ett argument från din sida. [crazy]

Egentligen handlar det om det du skrev, utan om hur du skriver. Du är:

'Alla andra åsikter utöver mina är skit, och alla som inte tänker som jag är idioter'.

Detta har ingenting med Kakaoxo att göra, men du är trångsynt.


   
SvaraCitera