Aviseringar
Rensa alla

[sad]ingen skola idag[sad]


kachin
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

du kan gå en promenad [party]

Det hade varit uppfriskande, nyttigt osv men jag skjuter nog upp det till bättre tider [cute]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vet du hur det är med pendeltågen, ska fara hem till värmland, vore ju kul om jag slapp fastna på handenterminalen[party]

åker man pendeltåg om man ska till värmland?[shake] men någon sa att all spårtrafik som inte är i tunnlar är mer eller mindre avstängt typ[n]


   
SvaraCitera
kachin
Ämnesstartare

ingeny:

Titta på Anders och Måns.

ja det kan jag! tack =D


   
SvaraCitera

farbror gugge:

åker man pendeltåg om man ska till värmland?[shake] men någon sa att all spårtrafik som inte är i tunnlar är mer eller mindre avstängt typ[n]

om man ska in till t-centralen först är dte ju klart man åker pendeltåg![no-no] sen blire buss


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om man ska in till t-centralen först är dte ju klart man åker pendeltåg![no-no] sen blire buss

jaha!

men kolla på sls hemsida?

Endast halvtimmestrafik mellan Centralen och Södertälje centrum.

Märsta-Södertälje: Ersättningsbuss Märsta- Rotebro Ersättningsbuss Södertälje hamn - Södertälje centrum

Bålsta-Västerhaninge: Endast halvtimmestrafik mellan Västerhaninge och Kungsängen

Västerhaninge-Nynäshamn: Det är glesare trafik än normalt för pendeltåg 35 mellan Västerhaninge och Nynäshamn på grund av ishalka. Tågen går nu var 60:e minut på denna sträcka.

Södertälje-Gnesta: Trafiken ersätts med buss mellan Järna och Gnesta.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men kolla på sls hemsida?

kom på det efter att jag frågat[blush] men tack iaf[y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kom på det efter att jag frågat[blush] men tack iaf[y]

smaaart[blush]


   
SvaraCitera

kachin:

Det hade varit uppfriskande, nyttigt osv men jag skjuter nog upp det till bättre tider [cute]

ah, till bättre utomhustemperatur också kanske


   
SvaraCitera

han inte till skolan idag. räddade en SL buss i stället


   
SvaraCitera

skönt samma här 😀


   
SvaraCitera

skönt samma här 😀


   
SvaraCitera