Aviseringar
Rensa alla

säg att jag inte är ensam :///


Ämnesstartare

[cry]

säg att jag har sällskap i ensamhetens strypgrepp..inte för att jag vill att nån annan ska lida som jag,men jag är så fucking jävla trött på att vara ensam.

ibland när jag är ute på stan(vilket är ytterst sällan) eller skolan så vill jag på nåt sätt att folk ska tycka synd om mig..jag är trött på att låtsas-le. nån som håller me? de är ju fan ett heltidsjobb !


   
Citera
Ämnesstartare

tyvärr, du är den enda människan som är ensam, alla vi andra har fullt med trevliga och snälla människor omkring oss hela tiden[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har aldrig någonsin känt mig ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner mig nog aldrig ensam.
Eller det kanske jag gör. Förtränger sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

ibland när jag är ute på stan(vilket är ytterst sällan) eller skolan så vill jag på nåt sätt att folk ska tycka synd om mig..

OMG TJUGITVÅ xD

Illa!

Nej, du är inte ensam.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med. Men det kanske bara är som det känns. Jag vet inte. Känner mig fett ensam iallafall. Men w/e. Det skadar inte att vara glad och le ibland iallafall. Och om man har tur så blir det bättre. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

sällskap i ensamhetens strypgrepp

[confused][tard]


   
SvaraCitera

Tycker att du ska bestämma dig för att du är för dig själv istället för ensam.
Att vara för sig själv är en helt annan sak!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag med. Men det kanske bara är som det känns. Jag vet inte. Känner mig fett ensam iallafall. Men w/e. Det skadar inte att vara glad och le ibland iallafall. Och om man har tur så blir det bättre.

[love]

ja de är en känsla, men det räcker. varför känner du dig ensam? har du vänner?
det blir ju inte bättre av sig självt. man måste göra nåt själv också men ibland orkar jag inte. eller oftast inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är inte ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

ja de är en känsla, men det räcker. varför känner du dig ensam? har du vänner?
det blir ju inte bättre av sig självt. man måste göra nåt själv också men ibland orkar jag inte. eller oftast inte.

Tror att jag har lite vänner i skolan. Men jag vet inte. Känns inte som om du vill vara med mig, frågar mig aldrig om jag vill vara med när dom ska göra något eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Tror att jag har lite vänner i skolan. Men jag vet inte. Känns inte som om du vill vara med mig, frågar mig aldrig om jag vill vara med när dom ska göra något eller så.

då är de nog inte dina vänner. fast vem vet, du kanske inte anstränger dig så mycket du heller?.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

då är de nog inte dina vänner. fast vem vet, du kanske inte anstränger dig så mycket du heller?.

Kanske inte. Jag vill inte vara påträngande heller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kanske inte. Jag vill inte vara påträngande heller så.

nej det förstår ja iof


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiiww:

nej det förstår ja iof

Det är så jävla svårt. :/

Och nu känns det som om jag kidnappar din tråd. Förlåt.


   
SvaraCitera