Aviseringar
Rensa alla

Säg grattis dååå


Ämnesstartare

För jag har namnsdag!


   
Citera
Ämnesstartare

Grattis Camilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grattis


   
SvaraCitera

GRATTIS!!! [cheers]


   
SvaraCitera
höna

grattis!


   
SvaraCitera

öh


   
SvaraCitera

grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

öh

Menar inte att va elak, men ofta man grattar nån på namnsdagen? Har aldrig grattat, blivit grattad, hört någon gratta eller bli grattad på namnsdagen. Heller inte hört något prat som "glöm inte att gratta x, det är hans/hennes namnsdag idag".

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Menar inte att va elak, men ofta man grattar nån på namnsdagen? Har aldrig grattat, blivit grattad, hört någon gratta eller bli grattad på namnsdagen. Heller inte hört något prat som "glöm inte att gratta x, det är hans/hennes namnsdag idag".

Konstig värld du måste levt i. :S

Grattis Milla!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Konstig värld du måste levt i

Inte nog med det, jag har heller aldrig hört någon säga som ts - "gratta mig, jag har namnsdag idag". Så konstigt är det väl ändå inte?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Så konstigt är det väl ändå inte?

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har aldrig grattat, blivit grattad, hört någon gratta eller bli grattad på namnsdagen.

HAHA, inte jag heller. Det var en kompis som skrev grattis på facebook till mig och då valde jag att göra en stor grej av det för att jag visste om det för en gångs skull! ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får fortfarande pressys på namnsdagen av min mormor. Och samtal av moster. Och sms av andra. [cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jo

Hur kan det vara det om jag aldrig varit med om detta under någon skoltid, och aldrig upplevt det bland arbetskamrater och så vidare? Jag menar... det handlar inte om min förvåning och oförståelse över att folk grattar varandra på namnsdagar, för... det gör dom ju inte.

Det närmsta jag varit är att vid något tillfälle varit några stycken som pratat om att ha namnsdag, och när man har det, då det även visade sig inte vara ovanligt att inte ens veta när man har namnsdag.

Fingerprints:

för att jag visste om det för en gångs skull!

Tack för att du bevisar min poäng[bigsmile][y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

ur kan det vara det om jag aldrig varit med om detta under någon skoltid, och aldrig upplevt det bland arbetskamrater och så vidare? Jag menar... det handlar inte om min förvåning och oförståelse över att folk grattar varandra på namnsdagar, för... det gör dom ju inte.

Men så mkt under en sten kan du inte ha levt [no-no]


   
SvaraCitera