Aviseringar
Rensa alla

säg mig vad har obama gjort för värdlen


Ämnesstartare

alla rösta på han pga ungdommarnas inflytande och inflytande med " hippa " klipp på youtube, plus att han är chocolate det får oss att tro att det ger förändringar men vart är dessa förändringar undrar jag. han har ÖKAT trupperna i afgenistan Bara jag som tror att vi kan bli imponerade i framtiden av hans " lurerier " att han e god human beying


   
Citera

Han är cool[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är som sina föregångare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han höll ett tal som fick mig att spy upp lite.


   
SvaraCitera

OF 5:

han är som sina föregångare

fast neger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanse vi ska köpa t-shirts o låsas som han är vår Hero


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

fast neger

ingen anlening till att vara oförskämmd. mörkhyad heter det. dessutom e han kinderägg, vit OG svart


   
SvaraCitera

Angelize:

ingen anlening till att vara oförskämmd. mörkhyad heter det. dessutom e han kinderägg, vit OG svart

Använder inte ordet "neger" som något nedsättande.

Angelize:

dessutom e han kinderägg

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har rätt ju! [shake]
Folk var bra naiva när dem trodde att han skulle vara annorlunda på nåt sätt, bättre än Bush dock.

Lite Lyndon B Johnson över honom, driver på med sjukvårdsreformer med halvdåligt resultat och ökar truppnärvaron i ett krig i ett skitland. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Använder inte ordet "neger" som något nedsättande.

spelar ingne roll för de uppfattar de som stötande i U.S.A skulle du få smäll om du sa N-word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du har rätt ju! [shake]
Folk var bra naiva när dem trodde att han skulle vara annorlunda på nåt sätt, bättre än Bush dock.

Lite Lyndon B Johnson över honom, driver på med sjukvårdsreformer med halvdåligt resultat och ökar truppnärvaron i ett krig i ett skitland. [confused]

tacjk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som e på obamas sida???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

tacjk

Mm du var ju nästan tvungen att kläcka ur dig nåt semi-vettigt för eller senare... [ops][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

plus att han är chocolate det får oss att tro att det ger förändringar men vart är dessa förändringar undrar jag.

Obama är snarare en symbol för en förändring som redan skett i USA.
Som symbol förtjänar han ett fredspris. Men inte som person. De borde väntat några år. Pinsamt om han inte klarar någonting av allt han ska göra och sitter där med ett gammalt fredspris för hans goda vilja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar ha skön självinsikt och de' e va' som räknas i livet.


   
SvaraCitera