Aviseringar
Rensa alla

säg något dåligt om umaren ovanför


Stekarn:

JAG ÄR INTE OSÄKER!!! Jag är trött på de där anklagelserna, jag är snygg, kan snacka och jag var stark också tills jag blev förkyld men jag ska bygga upp mig igen, börjar om bara några minuter. Jag vill aldrig mer höra att jag är osäker, sånt är omanligt och jag är inte omanlig! 

En person som är säker på sig själv skulle inte behöva försvara sig mot ett sådant uttalande med "jag är snygg, jag är stark"


   
SvaraCitera

Kronotomi:

En person som är säker på sig själv skulle inte behöva försvara sig mot ett sådant uttalande med "jag är snygg, jag är stark"

Men eftersom jag vet det kan jag ju för fan inte vara osäker! Jag vet bäst själv vad jag kan och inte kan så kalla inte mig osäker, får jag höra en gång till från NÅN....


   
SvaraCitera

Stekarn: Men eftersom jag vet det kan jag ju för fan inte vara osäker! Jag vet bäst själv vad jag kan och inte kan så kalla inte mig osäker, får jag höra en gång till från NÅN....

Du bör se själv hur instabil och självförsäkrande din reaktion är
jag skulle nöjt mig med ett "jaha?" eller "Nä" mot något som vore en felbeskrivning av min karaktär, ex. Du går rakt på med att tala om hur bra du är


   
SvaraCitera

Kronotomi:

Du bör se själv hur instabil och självförsäkrande din reaktion är
jag skulle nöjt mig med ett "jaha?" eller "Nä" mot något som vore en felbeskrivning av min karaktär, ex. Du går rakt på med att tala om hur bra du är

Nej men jag är trött på att alla tjatar om det. Att jag gör så är för att jag vet att jag är allt det jag sa. Jag vet det jag ljuger inte om det. Hade jag varit ful hade jag sagt det, men nu tycker jag inte att jag är det. Jag medger att jag inte är lika biff nu när jag inte biffat på tio dar och att frisyren har en jobbig längd just nu men annars. Nää. Hursomhelst så är jag jävligt trött på att ni ska tala om hur jag känner mig. Jag vet bäst själv!


   
SvaraCitera

Stekarn: Nej men jag är trött på att alla tjatar om det. Att jag gör så är för att jag vet att jag är allt det jag sa. Jag vet det jag ljuger inte om det. Hade jag varit ful hade jag sagt det, men nu tycker jag inte att jag är det. Jag medger att jag inte är lika biff nu när jag inte biffat på tio dar och att frisyren har en jobbig längd just nu men annars. Nää. Hursomhelst så är jag jävligt trött på att ni ska tala om hur jag känner mig. Jag vet bäst själv!

wow, du missar totalt poängen och fortsätter på samma spår med högre växel
Lär dig att ta det lite lugnt va


   
SvaraCitera

Sextrakasserat via pm.


   
SvaraCitera

är ännu bättre än mig på att bli full på um-träff :$


   
SvaraCitera

kan framstå som något överlägsen 


   
SvaraCitera

bra på att såra pga har ofta rätt =)


   
SvaraCitera

Kronotomi:

wow, du missar totalt poängen och fortsätter på samma spår med högre växel
Lär dig att ta det lite lugnt va

Låter som du är mycket bättre

kukoxo:
Sextrakasserat via pm.

Skeptisk


   
SvaraCitera

men hallå era fucktards......

player one: inga diskussioner är tillåtna.


   
SvaraCitera

jag vill veta vad som är dåligt med mig


   
SvaraCitera

Lite viljemässigt robotisk kanske

kukoxo: Sextrakasserat via pm.

Va, när har jag gjort det?


   
SvaraCitera

dålig


   
SvaraCitera

rasist


   
SvaraCitera