Aviseringar
Rensa alla

Säga att jag gillar killen?


Ämnesstartare

sweetOrange:

ring lite, bestäm träff på neutral plats där ni båda åkt halva vägen, se om ni ens kommer bra överrens innan du berättar ngt.

Men jag skulle hellre vilja berätta över msn, och se om han ens är intresserad, jag tror att om han inte är det och vi träffas så blir saker bara väldigt komplicerade och jag vill inte riskera våran "msn-relation", jag tycker det är så otroligt roligt att prata med honom sådär och vill inte att det ska förstöras och bli stelt eller liknande.


   
SvaraCitera

naken pics brukar lighta upp stämmningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tulda:

se om han ens är intresserad

om han är intresserad så vill han träffas, det är inget han skulle göra out of pity.

Tulda:

inte riskera våran "msn-relation"

tänk på att det kan bli så mkt mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

om han är intresserad så vill han träffas, det är inget han skulle göra out of pity.

Nej det har du nog iofs rätt i.

sweetOrange:

tänk på att det kan bli så mkt mer?

Absolut men det är ju just det att om det inte blir något mer och jag har avslöjat att jag gillar honom så tror jag som sagt att våran "msn-relation" skulle förstöras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tulda:

Absolut men det är ju just det att om det inte blir något mer och jag har avslöjat att jag gillar honom så tror jag som sagt att våran "msn-relation" skulle förstöras.

är han ngt att ha om han inte vill ha dig på samma sätt som du vill ha honom?


   
SvaraCitera

sweetOrange:

är han ngt att ha om han inte vill ha dig på samma sätt som du vill ha honom?

Du menar alltså att killen är värdelös bara för att han inte är kär i henne? [confused]


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du menar alltså att killen är värdelös bara för att han inte är kär i henne? [confused]

inte direkt, det var mer en fråga för att få henne att tänka på hur hon egentligen känner inför honom och deras så kallade "msn-förhållande".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

är han ngt att ha om han inte vill ha dig på samma sätt som du vill ha honom?

Nej, men att ha honom som kompis vill jag ju i vilket fall som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tulda:

Nej, men att ha honom som kompis vill jag ju i vilket fall som helst

jag håller fortfarande på mitt råd att bestäm träff för att se om ni kommer bra överens i verkligheten, innan du säger ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

jag håller fortfarande på mitt råd att bestäm träff för att se om ni kommer bra överens i verkligheten, innan du säger ngt.

Aa det är kanske det bästa men nej, då skulle jag få vänta tills i sommar och jag känner att jag måste berätta det snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tulda:

då skulle jag få vänta tills i sommar

varför måste du vänta så pass länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweetOrange:

varför måste du vänta så pass länge?

Iom att vi båda går i skolan, har mycket att göra och vi bor så pass långt ifrån varandra känns det som en hyffsat omöjlig sak att få ihop sådär en helg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tulda:

Jaså? Hur gick de då?

bra


   
SvaraCitera

Men, bara säg att du gillar honom och ta det därifrån. [no-no]


   
SvaraCitera