Aviseringar
Rensa alla

Säger att jag ska lämna honom


Ämnesstartare

Så min pojkvän säger detta, säger att jag kommer att inse att jag kommer ha det så mycket enklare och jag kommer vara gladare utan honom. Han tror inte att jag bryr mig för att jag inte frågar vad han tänker på när jag frågar honom vad han gör och han svarar tänker. Actions speak louder than words. Det säger han hela tiden. Jag älskar honom det gör jag verkligen... jag vet bara inte hur jag ska bete mig runt honom, har lixsom glömt bort hur man pratar med folk när jag senast pratade med någon för 4 år sen.. Så jag undrar vad jag ska göra några råd och sånt? 


   
Citera

Han älskar nog inte dig längre.. Samtidigt har han inte ballarna av stål som krävs för att tala om det för dig.. 🙁 


   
SvaraCitera

Jag fattar typ inget av det du skriver..  Men prata med honom, så får du väl avgöra sen hur du vill göra.


   
SvaraCitera

Jag bad mitt ex att lämna mig för att jag inte vågade lämna honom. har du inte pratat med någon på fyra år låter det som att du fakriakt borde lämna honom.

H


   
SvaraCitera

Han låter ganska needy. Och det är ganska respektlöst av honom att bestämma att du inte bryr dig om honom bara för att du inte frågar honom vad han tänker på. Om han nu vill att du ska veta vad han tänker på kan han väl bara berätta det för dig. Det är extremt energikrävande att behöva dra saker ur folk helatiden. Det kan du kanske också nämna. 

Blir sjukt provocerad av sånthär beteende. Men ja, om du älskar honom och vill vara med honom så måste du säga ifrån när han kör med dig på ett sådant känslomässigt plan. Ni måste ta ansvar för relationen båda två.


   
SvaraCitera