Aviseringar
Rensa alla

säger de som jag sa i chatten


Ämnesstartare

säger de som jag sa i chatten vilken tönt man är som sitter här en fredagskväll och inte har nått annat att göra. borde ju vara ute och festa. xD vilka håller med?


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

håller med, fett töntigt xDxDxD


   
SvaraCitera
Lounge

det töntigaste är folk som anser att man inte själv har rätten att välja vad man vill göra med sitt liv, dag för dag. det töntigaste jag vet är folk som följer normen att festa fre+lör, gå och träna efter jobbet/skolan och åka till australien för att "leva livet" osv. (obs, tycker ej detta är fel, men det är ingen slump att så många gör exakt samma saker vid exakt samma tillfällen). jag tycker frihet och livsglädje är att göra det man själv känner för, när man vill. så länge man själv är glad. livet blir nog rätt tråkigt när man bara ska följa strömmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

håller med, fett töntigt xDxDxD

Är det sant att du tycker jag är söt?

Lounge:

det töntigaste är folk som anser att man inte själv har rätten att välja vad man vill göra med sitt liv, dag för dag. det töntigaste jag vet är folk som följer normen att festa fre+lör, gå och träna efter jobbet/skolan och åka till australien för att "leva livet" osv. (obs, tycker ej detta är fel, men det är ingen slump att så många gör exakt samma saker vid exakt samma tillfällen). jag tycker frihet och livsglädje är att göra det man själv känner för, när man vill. så länge man själv är glad. livet blir nog rätt tråkigt när man bara ska följa strömmen.

Typiskt töntar att komma med sånna tråkiga töntsvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med. Är en tönt som sitter här och pluggar matte istället för att dricka sprit som folk med liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är, mycket illa


   
SvaraCitera
kachin

ennie:

Är det sant att du tycker jag är söt?

Ja du är söt [cute]


   
SvaraCitera
Lounge

ennie:

Typiskt töntar att komma med sånna tråkiga töntsvar

fack jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

fack jo

Idiot...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

borde ju vara ute och festa. xD vilka håller med?

Ahh gå och festa det är nice! [y]


   
SvaraCitera
Lounge

ennie:

Idiot...

men skojja ju bara käre du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp tönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är inte jobbigt att inte festa, inte alls
det jobbiga är att man förväntas tycka det är jobbigt osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

töntar hela högen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

töntar hela högen

bra sagt töntar allahopa


   
SvaraCitera