Aviseringar
Rensa alla

Säger hon att hon hänger på UM?


Ämnesstartare

Denna bedårande unga kvinna säger någonting om UM vid 0:22. Vem är hon? Finns du här? Jag måste få veta vem hon är.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hon menar antagligen Ungdomsmottagningen? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm ungdomsmottagningen menar hon. Klamydia antagligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Hon menar antagligen Ungdomsmottagningen? [crazy]

... Aha. 🙁 Jag är för asexuell för att ens koppla det till Ungdomsmottagningen själv. Sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

... Aha. 🙁 Jag är för asexuell för att ens koppla det till Ungdomsmottagningen själv. Sorgligt.

det är ju det um står för, detta forumet kallas ju för det bara för att vi var ungdomsmottagningens hemsida typ 5 år sen, och "ungdomar.se" är ett lite tardigt och pinsamt namn egentligen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, skulle knappt våga blogga om att jag varit på um. Kanske för att tolvåringar läser min blogg och ser upp till mig, men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud, vad sorgligt. Hoppas verkligen att hon håller sig borta härifrån. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes ögon skrämmer mig.


   
SvaraCitera

jääävlar va ful hon är.

Fy fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är hon på riktigt?!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var för övrit typ så de 2 tjejerna som hoppade på mig i linköping C såg ut!!! den stilen!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

var för övrit typ så de 2 tjejerna som hoppade på mig i linköping C såg ut!!! den stilen!!!

Men hjälp, finns det verkligen sådana på um???? fast de hänger kanske mest bland äsbloggarna och inte i forumet? Fast hur kände de i så fall igen dig?? [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Folk utan ögonbryn är läskiga [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men hjälp, finns det verkligen sådana på um???? fast de hänger kanske mest bland äsbloggarna och inte i forumet? Fast hur kände de i så fall igen dig??

fattade inte heller!!! jätteläskigt!!! [cry]


   
SvaraCitera
time
 time

Postorderhoran:

var för övrit typ så de 2 tjejerna som hoppade på mig i linköping C såg ut!!!

Vad hände? [tard] Varför hoppade någon på dig?


   
SvaraCitera