Aviseringar
Rensa alla

Säger man nej till sex


Ämnesstartare

Illyren:

om du vet att både svarar ja, varför frågar du

de sa ja inte att ja visste ja ba konstaterade att de verkade dumt o säga nej så vrf skulle man göra de


   
SvaraCitera

Beror på utseende och andra omständigheter, men allt som oftast är väl svaret ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom på en annan fråga nu när ja ändå e igång..vi säger så här killen ha en kompis som gilalr en tjej. den tjejen erbjuder sex till killen säger han nej till hänsyn för sin kompis?


   
SvaraCitera

Sandra915:

kom på en annan fråga nu när ja ändå e igång..vi säger så här killen ha en kompis som gilalr en tjej. den tjejen erbjuder sex till killen säger han nej till hänsyn för sin kompis?

Men förfan raring. Du måste väl själv förstå att det inte finns ett universellt svar på det här. Vissa gör det, andra gör det inte. Så enda svaret du kan få är: Olika


   
SvaraCitera

Sandra915:

de sa ja inte att ja visste ja ba konstaterade att de verkade dumt o säga nej så vrf skulle man göra de

vem säger nej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men förfan raring. Du måste väl själv förstå att det inte finns ett universellt svar på det här. Vissa gör det, andra gör det inte. Så enda svaret du kan få är: Olika

ja de e ju ganska självklart egentligen. detta e en så dum tanke ja vet o förlåt mig för den men ha liksom sett män på ett anant sätt än kvinnor. ha typ tänkt att män e mer liksom va fan han kommer över det hon ville ju ändå inte ha han.


   
SvaraCitera

ofta att jag orkar sex appropå inget med ett random, på deras initiativ. det ska till jävligt idealiska omständigheter för det.


   
SvaraCitera
Tyrael

[wink]

Sandra915:

Jag undrar helt enkelt hur många killar som säger nej till sex om de träffar en tjej som erbjuder de utan några krav

Budolicious:

Olika


   
SvaraCitera

säger nej om personen inte verkar vara nice, men annars inte?


   
SvaraCitera
Åtta

Just nu så skulle jag givetvis säga nej, då jag har flickvän. Hade jag inte det så är jag tveksam. Det beror väldigt mycket på omständigheterna. Är hon snygg? Orkar jag? Är hon irriterande, har jobbig röst eller är för korkad för att öppna en dörr?


   
SvaraCitera

Åtta:

är för korkad för att öppna en dörr?

Låga krav du har :s


   
SvaraCitera
Åtta

Tickstart:

Låga krav du har :s

Det var sex det handlade om. Jag vill bara försäkra mig om att hon inte är så fruktansvärt korkad att jag inte ens kan ha sex med henne utan att börja hata henne.


   
SvaraCitera

Jag skulle säga nej om det inte var så att jag har ett förhållande med henne eller dylikt.
Är inte intresserad av kk:s.


   
SvaraCitera

har inte hänt, så jag kan inte uttala mig i frågan. men ifall jag ska gissa så tvivlar jag på att jag skulle tacka ja.


   
SvaraCitera

Sandra915:

Jag undrar helt enkelt hur många killar som säger nej till sex om de träffar en tjej som erbjuder de utan några krav.

Jag undersöker tjejen grundligast först senare, men jag brukar vara rätt "svår" av mig, så att jag kan vara säker på att faktiskt få något till sist.


   
SvaraCitera