Aviseringar
Rensa alla

Säkert en vanlig fråga -.-...


Ämnesstartare

lol
jättelol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken jävla mack som helst,om du inte ens kan fixa kondomer 3 mil hemmifrån ska du inte ens få ha sex.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp en chipspåse eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga om den du ska ha sex med kan skaffa dig kondomer. Langa lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NordicPride:

Är ni kristna fanatiker i din familj?

Ni? Nej.
Dom? Ja.
[tired]

Närmsta mack på lunchrasten då ..


   
SvaraCitera

UM, ICA, Bensinmack, skolsköterskan i skolan, fråga kompis om ett par... jaaa.. du fattar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yooh:

Ni? Nej.
Dom? Ja.

Närmsta mack på lunchrasten då ..

Tråkigt [tired]

Men du vet att det rä SVINDYRT på mackar va?


   
SvaraCitera
Hando

Skolsystern kanske ger dig gratis. Fast du kanske inte går i skolan längre [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yooh:

Kan man köpa dem på Preem eller nån annan mack? D:

Dom flesta macar och livsmedelsaffärer säljer kondomer, dock är det dyrare än apoteket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yooh:

Why?

hm. gå till apoteket nån dag din mamma är ledig? eller bara gå dit, köp, frågar hon, svara nåt i stil med att man får massa skit utan kondom. förbjuder hon dig att köpa kandu ta hem en tjej (eller tjejkompis) och några veckor senare vid matbordet säga:
jo, ni minns den där tjejen jag hade hemma? hon är gravid, jag ska bli pappa[bigcheers]

[party]

Dold text: antar att du får utegångsförbud eller fri tillgång på kondomer efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

jo, ni minns den där tjejen jag hade hemma? hon är gravid, jag ska bli pappa

Bästa svaret hittills![y]

Men, som sagt, det blev macken på lunchen ( går förresten i skolan >.<) och jag betalde en jäkla massa kronor för ett litet packet :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yooh:

Men, som sagt, det blev macken på lunchen ( går förresten i skolan >.<) och jag betalde en jäkla massa kronor för ett litet packet :>

På vilket sätt kopplar du det där till den Bollywood-producerade filmen Maracas in the Sun?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Eller hämta gratis på UM.

Det här faschinerar mig STORT, det eviga snacket om gratis kådisar på UM, när man väl kommer dít sitter det en stor skylt vid ingången:
Kondom mix (olika sorter) : 30 kr
Kondom paket (en sort) : 20kr
Kondom : 10 kr

.. gratis? jag har inte hittat ett enda ställe där det är gratis. inte på nätets alla sidor, inte på mottagningar och inte hos sjuksköterskorna. så de där mystiska gratiskondomerna kan man ju undra vart de håller hus ?

jag har samma problem som trådskaparen. mina föräldrar har full koll på mig, så kondomer är ett enda krångel för mig..


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

jag har samma problem som trådskaparen. mina föräldrar har full koll på mig, så kondomer är ett enda krångel för mig..

Wtf vad har ni för familjer morsan tryckte fan på mig kondomer långt innan jag hade skarpa funderingar på att ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

hon är gravid, jag ska bli pappa

BÄST!


   
SvaraCitera