Aviseringar
Rensa alla

sälja använda trosor


Ämnesstartare

Hejsan [cute] jag funderar på att sälja mina använda trosor. Någon tjej som har erfarenhet? Vart ska man vända sig?
Och ni killar, hur många kan verkligen tänka sig att köpa?[rolleyes]


   
Citera

tareni2an:

Och ni killar, hur många kan verkligen tänka sig att köpa?[rolleyes]

Inte jag


   
SvaraCitera

Oh det ska jag också göra. Sälja ett par trosor med lite gula flytningar och urinstänk.


   
SvaraCitera

har en kompis som gör det [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckoboll:

har en kompis som gör det [rolleyes]

berätta mer? Hur går det för henne då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Oh det ska jag också göra. Sälja ett par trosor med lite gula flytningar och urinstänk.

Lycka till gummzi


   
SvaraCitera

tareni2an:

berätta mer? Hur går det för henne då?

tja, hon köper billiga trosor som hon använder, sen skickar hon iväg dom och får typ 400 spänn varje gång. desto längre hon har dem på sig desto mer betalt.....[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej taren! Jag är intresserad av ett par trosor, som vi sa i chatten.

Ville bara göra fler användare uppmärksamma på att det är riktigt uppkåtande att komma hem till lägenheten efter jobbet, och känna den goda stanken ifrån ett par rejält använda trosor!
EDIT: som trillat ner i brevinkastet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar hur världen hade sett ut om det faktiskt fanns lite fler funtade människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köper gärna!


   
SvaraCitera

oftaa... [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha, Najs [wink] Kan ju inte påstå att "jag" skulle köpa, men de finns väl nån [cool]


   
SvaraCitera

tareni2an:

Vart ska man vända sig?

Skriv på olika annonsforum och annonsera ut ... dina varor. Alla forum tillåter dock inte den sortens försäljning (blocket och tradera är stora no-no) men sök dig till lite mer oseriösa så går det bra!

Jag gjorde det och fick svar ganska snabbt. Sen sålde jag aldrig några trosor, men det är en annan historia.


   
SvaraCitera

Kostnad för trosa+tillsatser


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera