Aviseringar
Rensa alla

Sälja CV


aristoteles:

Det funkar inte riktigt så.

Mvh
Han som vet

Jag har ej påstått att alla behöver ljuga, men många gör. Beror givetvis på vilket typ av yrke det gäller.  


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

Fkpaw:

Om du nu erbjuder dig att göra cv'n tycker jag att du borde ge exempel på tidigare arbeten så man vet vad man kan förvänta sig. 

Självklart, kan visa en mall jag har gjort, mejla mig på cv-mejl@hotmail.com så kan jag skicka över ett.


   
SvaraCitera

Xhatoz:

Jag gör inte CV där jag ska hitta på vad som ska stå i det. Jag gör mallar, där du sedan nämner vad som ska fyllas i, sedan får du ett färdigt CV med mallen som din information finns i.

Då är jag inte intresserad. Tack ändå. 


   
SvaraCitera

Xhatoz:

Självklart, kan visa en mall jag har gjort.

oj, läste fel. trodde du ville sälja till medlemar här. Menne en hemsida för att sälja cv. Rikta dig mot hemsidorna för arbetslösa och erbjud din hjälp genom mediumen som du tror många av dem använder bara. Så får du säkert några napp om du kan presentera det på ett bra sätt. 


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

Fkpaw:

oj, läste fel. trodde du ville sälja till medlemar här. Menne en hemsida för att sälja cv. Rikta dig mot hemsidorna för arbetslösa och erbjud din hjälp genom mediumen som du tror många av dem använder bara. Så får du säkert några napp om du kan presentera det på ett bra sätt. 

Det låter inte helt dumt. Vet du några utav dessa hemsidor? 


   
SvaraCitera

Xhatoz: Vet du några utav dessa hemsidor?

Har du hört talas om Google?


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

S3ON:

Har du hört talas om Google?

Har du hört talas om att vara lite trevlig?


   
SvaraCitera
mens
 mens

Xhatoz:

Har du hört talas om att vara lite trevlig?

nej det åkte ut genom fönstret när du vägrade att hjälpa honom med cv:t.............................


   
SvaraCitera
mens
 mens

obs skämt


   
SvaraCitera

Xhatoz:

Har du hört talas om att vara lite trevlig?

Hur är jag inte trevlig? Jag gav dig ju Google? Google är jättebra.


   
SvaraCitera

Protip, linkedin


   
SvaraCitera

Xhatoz: Då tror jag inte vi ser CV på samma sätt. CV med bara en massa text är urtrist och får en arbetsgivare in tusen ansökningar tror jag de väljer att titta på de som ser lite roligare ut.

Vad skall det vara mer än text? clipartbilder?


   
SvaraCitera

Xhatoz:

Då tror jag inte vi ser CV på samma sätt. CV med bara en massa text är urtrist och får en arbetsgivare in tusen ansökningar tror jag de väljer att titta på de som ser lite roligare ut.

Färgdesign eller dyl?


   
SvaraCitera

Ser framför mig hur man fyller i en färdig mall med CV, sedan tar trådskaparen emot papperet och färglägger den med kritor. 

Tumme upp


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

ceka92:

Färgdesign eller dyl?

Ja design osv, tex. varierande former till de olika kategorierna. Det är svårt att förklara, men det görs iallafall inte för hand - det data görs, annars hade det nog blivit snett Blink


   
SvaraCitera