Aviseringar
Rensa alla

Sälja sex


P6584:

Men om man behöver pengar och inte bryr sig så mycket om vilka man har sex med spelar det väl ingen roll? Om jag inte känner mig förnedrad är det väl inte din sak att moralisera över det? Tex kan man ju får 2-3000kr för en timme eller två med nån kostymnisse, lätta pengar och ingen behöver få veta något. Kostymnissen får knulla och jag får åka skidor med polarna, alla är nöjda?

Fast hade du gjort det om du hade kunnat få dem grejerna utan att ha sex med kostymnissen? Är inte moralism att säga att det är ett tvång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P6584:

Är ok, men bara för personer över 18 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte människor som skulle lägga sig under vilken människa som helst bara för att tjäna in till sin skidresa, skulle aldrig göra det. Skulle kännas som en våldtäkt mot min kropp och sinne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Fast hade du gjort det om du hade kunnat få dem grejerna utan att ha sex med kostymnissen?

Troligen hade man inte det nej.

Rödingajävel:

Är inte moralism att säga att det är ett tvång.

Ingen tvingar en ju, men om alternativet är att sitta hemma och titta på när morsan super upp soc pengarna kanske man gör val man inte skulle gjort annars.

Typ, vill man göra trevliga saker med sin flickvän eller sina polare, eller kanske köpa nya saker eller kläder ibland måste man ju ha pengar..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ingemarsdotter:

Förstår inte människor som skulle lägga sig under vilken människa som helst bara för att tjäna in till sin skidresa, skulle aldrig göra det.

Vad skulle du göra om din familj hade 0kr och du aldrig fick något du ville ha eller kunde göra något kul? Jag förstår inte människor som tror att alla bor i fina villaområden med 2 rika föräldrar, 2.1 bilar och en liten glad hund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P6584:

Är ok, men bara för personer över 18 (Du röstade på detta alternativ)

Inräknat med att personen gör det av egen vilja och inte blir tvingad till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P6584:

Jag förstår inte människor som tror att alla bor i fina villaområden med 2 rika föräldrar, 2.1 bilar och en liten glad hund.

Min familj har aldrig varit speciellt rik, vi har aldrig haft två bilar (åtminstone inte påställda samtidigt) och aldrig ägt en hund.

Jag bor själv och ansvarar för min egen ekonomi, och jag skulle aldrig ligga med någon för att ha råd att åka någonstans. Det finns bättre vägar än så, men det är kanske något man måste komma till insikt med, särskilt om man tycker prostitution är något slags alternativ.


   
SvaraCitera

P6584:

Är ok, men skulle inte göra det själv (Du röstade på detta alternativ)

För svagt psyke för det redan.


   
SvaraCitera

P6584:

Är ok, jag har gjort det själv (Du röstade på detta alternativ)

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
smisk

P6584:

Är aldrig ok, förbud och straff är bra (Du röstade på detta alternativ)

Känns som att det finns bättre saker att sälja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Känns som att det finns bättre saker att sälja.

Som vad?


   
SvaraCitera

P6584:

Är ok, men bara för personer över 18 (Du röstade på detta alternativ)

det ska till en jävla kontroll och regleringar men ser inget moraliskt fel osv.


   
SvaraCitera

P6584:

Är ok, men skulle inte göra det själv (Du röstade på detta alternativ)

Dock är det jävligt inte ok att ungdomar skall behöva känna att de måste sälja sex för att kunna leva drägliga liv.

Har vi inte världens högsta skatter i sverige? Vart fan tar alla pengar vägen!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

P6584:

Typ, vill man göra trevliga saker med sin flickvän eller sina polare, eller kanske köpa nya saker eller kläder ibland måste man ju ha pengar..

men ta ett arbete för i helvete


   
SvaraCitera

P6584:

Är ok, men bara för personer över 18 (Du röstade på detta alternativ)

Så länge det inte skadar någon antar jag.


   
SvaraCitera