Aviseringar
Rensa alla

Sälja sex!


Ämnesstartare

Är en tjej på 16 som funderar på att börja sälja sex. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga och var man lätt kan hitta kunder på internet. Är oxå lite oskäker på hur mycket jag borde ta betalt när de gäller de olika tjänsterna. Själv ser jag prostitution som vilket annat yrke som helst. om det är någon som är erfaren eller bekant angående detta område skriv gärna och ge lite tips! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

#troll

Vilka är din målgrupp?


   
SvaraCitera
Jonte9

 u mad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
#troll

Vilka är din målgrupp?

killar från18-35 år ungefär


   
SvaraCitera

Undrar om det finns några bra och seriösa torskar därute som ger en the fair share osv eller om alla är kidnappare och håller en inlåst i bur under tiden det ej finns intresserade kunder i närheten.  Om ja, så hjälper det nog att söka sig till dem pga de är etablerade på marknaden med bra kontakter. Om du skall ut i det vilda ensam så lär det bli svårt.. Hur skall du konkurrera mot de erfarna? Och hur skall du marknadsföra dina produkter? Räkna med att behöva nischa dig inom något område som kanske inte är helt trivsamt.


   
SvaraCitera
Alozi

SagaJosephine:

killar från18-35 år ungefär

18 - 35?

Vet dina föräldrar om detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alozi:

18 - 35?

Vet dina föräldrar om detta?

Nej? de kanske inte är så lämpligt att dom vet om de?? XD


   
SvaraCitera
Jonte9

SagaJosephine:

Nej? de kanske inte är så lämpligt att dom vet om de?? XD

Vafan


   
SvaraCitera
Alozi

SagaJosephine:

Nej? de kanske inte är så lämpligt att dom vet om de?? XD

Och det kanske inte är så lämpligt att ens göra det?

Skaffa en pojkvän och ni kan ha hur mycket sex som ni vill, jag skriver detta nu för det är många tjejer som har gått på den vägen du tänker på, och det har slutat väldigt illa, framför allt att kunder våldtar till döds, att du kanske får en könssjukdom eller bli gravid, undrar verkligen hur dina föräldrar skulle reagera på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alozi:

Och det kanske inte är så lämpligt att ens göra det?

Skaffa en pojkvän och ni kan ha hur mycket sex som ni vill, jag skriver detta nu för det är många tjejer som har gått på den vägen du tänker på, och det har slutat väldigt illa, framför allt att kunder våldtar till döds, att du kanske får en könssjukdom eller bli gravid, undrar verkligen hur dina föräldrar skulle reagera på det?

Tack för att du "bryr" dig. Men vet seriöst inte om mitt liv kan bli värre. Tack för upplysningen men jag behöver verkligen pengarna och om man har sex 24/7 kan man lika bra ta betalt.


   
SvaraCitera
Alozi

SagaJosephine:

Tack för att du "bryr" dig. Men vet seriöst inte om mitt liv kan bli värre. Tack för upplysningen men jag behöver verkligen pengarna och om man har sex 24/7 kan man lika bra ta betalt.

Prata med ungdomsmottagningen först om du vill, innan du gör något, jag förstår att du har det svårt i ditt liv just nu, men va stark, jag tror du är bättre än så.


   
SvaraCitera

Se till att ha en plan för att hantera eventuella otrevliga kunder, det kan vara en bra idé om åtminstone någon annan du litar på känner till vad du gör. 

Ingen aning om var man hittar kunder, Flashback kan dock vara en start. Snacka gärna lite innan och träffas först där det är gott om folk, så du kan dra dig ur om det känns fel. 

Vad gäller pris är det bara att testa sig fram vad som fungerar bäst. 


   
SvaraCitera

Skulle hellre skaffat ett jobb med färre risker


   
SvaraCitera

Se även till att vara så anonym som möjligt, håll distans till kunderna och låt dem inte känna till din identitet. 


   
SvaraCitera

Enligt mig finns det inget moraliskt fel eller något i den stilen med att ägna sig åt prostitution, men var medveten om att det innebär en hel del risker. 


   
SvaraCitera