Aviseringar
Rensa alla

Sälja sex!


Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Enligt mig finns det inget moraliskt fel eller något i den stilen med att ägna sig åt prostitution, men var medveten om att det innebär en hel del risker. 

Tack för alla tips! ska se till att vara försiktig 🙂


   
SvaraCitera

Du kan väl sälja en omgång för 2000?+ unga tjejer får mer betalt. finns äckliga gubbar som gärna betalar några tusen för tjänster tyvärr.
Du borde gå ut skolan och hitta ett riktigt jobb, din kropp kommer vara förstörd och du kommer förmodligen börja med droger.


   
SvaraCitera

Vänta en sekund, om du ska bli prostituerad måste du vara hyfsat snygg, så frågan är, är du snygg nog att bli prostituerad?


   
SvaraCitera

SagaJosephine:

Tack för alla tips! ska se till att vara försiktig 🙂

Hoppas verkligen på att det här är ett troll.

Men använd skydd! Använd femidom, en kondom för tjejer, för du vill inte få nån könssjukdom. Ta bra betalt, så slipper du göra det så ofta.

Jag tänker inte tipsa om nån sida eller nåt, men letar du på nån "chatta med främling" sida i några minuter så kommer du hitta någon ganska lätt.

Men snälla gör det inte, snälla.


   
SvaraCitera

SagaJosephine:
Är en tjej på 16 som funderar på att börja sälja sex. Jag vet bara inte riktigt hur jag ska gå till väga och var man lätt kan hitta kunder på internet. Är oxå lite oskäker på hur mycket jag borde ta betalt när de gäller de olika tjänsterna. Själv ser jag prostitution som vilket annat yrke som helst. om det är någon som är erfaren eller bekant angående detta område skriv gärna och ge lite tips! 🙂

du kan bli min flickvän = du får pengar till saker snälla sälj inte


   
SvaraCitera
myten

robinkpro:

du kan bli min flickvän = du får pengar till saker snälla sälj inte

Klockren! Hjärta Jag röstar för detta alternativet Skål


   
SvaraCitera

myten:

Klockren! Hjärta Jag röstar för detta alternativet Skål

BästaSkål


   
SvaraCitera

myten:

Klockren! Hjärta Jag röstar för detta alternativet Skål

tack 


   
SvaraCitera

Du får nog vara beredd på att du inte kan välja dina kunder hur som helst, spec inte om du är ny i branschen och desperat. Så räkna med att du kommer tvingas ha sex även med äckliga gubbar som inte fått ligga på 10 år. Sen är det nog inte så lätt att fixa kunder på egen hand så då kommer du tvingas till en hallick och sen är du fast. Inte sett Lilja 4-ever?

Och hur ska du undvika att dina föräldrar får reda på det?


   
SvaraCitera

det är olagligt med prostitution i sverige, så du vet, lycka till 🙂


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Jag tänker inte tipsa om nån sida eller nåt, men letar du på nån "chatta med främling" sida i några minuter så kommer du hitta någon ganska lätt.

Men snälla gör det inte, snälla.

Hur fa kan du tipsa om sidor sedan på något sätt skriva att hon inte borde göra det? Skeptisk


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Men letar du på nån "chatta med främling" sida i några minuter så kommer du hitta någon ganska lätt.

Men snälla gör det inte, snälla.

Hur fa kan du tipsa om sidor sedan på något sätt skriva att hon inte borde göra det? Skeptisk

applekakanshaj2:

Jag tänker inte tipsa om nån sida eller nåt

Men det var ju precis det du gjorde.


   
SvaraCitera

guldlock16:
det är olagligt med prostitution i sverige, så du vet, lycka till 🙂

Nej, prostitution är lagligt i Sverige. Att köpa sex är olagligt.


   
SvaraCitera

absentthinking:

Nej, prostitution är lagligt i Sverige. Att köpa sex är olagligt.

Det är en konstig lag, om köparen åker dit så borde säljaren också kunna göra det.


   
SvaraCitera

CitronSaft:

Hur fa kan du tipsa om sidor sedan på något sätt skriva att hon inte borde göra det? Skeptisk

Men det var ju precis det du gjorde.

Ja. Vet inte varför. Skrev dock inte vilken webbadress det var.

Varför ska du hålla på att skriva vad jag gör fel hela tiden?


   
SvaraCitera