Aviseringar
Rensa alla

Säljer aftonbladet - hjälp


Ämnesstartare

Jag går runt och säljer aftonbladet för att jag tycker att jag får för lite pengar men idag kändes det bara så förjävligt jobbigt... Tjänar rätt skitdåligt. Går runt i ca 4h och för det tjänar jag mellan 120-300kr (300 om jag har tur och får mycket dricks). I månaden får jag tillsammans med månadspengen cirkus 1700kr. Jättemycket pengar tycker jag men jag funderar lite på om det är värt de. Hur tycker ni jag ska göra? Sälja en gång i veckan istället och tjäna hälften eller vad? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

fortsätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det lösts sig faktiskt... Ska bita ihop lite och fick farsans kamerabag som han inte använder längre (han köpte en ny). Tidningarna får plats bra i den och jag slipper bära runt på ryggsäcken och få kramp i armen hela tiden. Ska också skriva ner vilka som köper och inte så jag kan se vilka jag ska gå till så jag slipper gå flera extra mil. Ska ut och köra liten sväng nu också men fortsätt med tipsen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funderar på att göra det
mest pga gå ner i vikt
lönen skiter jag nog i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf skriver jag alltid om mig sj?[tard]
underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

vrf skriver jag alltid om mig sj

ego


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

ego

a, så är det nog.


   
SvaraCitera
zIGGE

Dberorpå:

a, så är det nog.

aa så är det säkert

Pluggis:

Jag går runt och säljer aftonbladet för att jag tycker att jag får för lite pengar men idag kändes det bara så förjävligt jobbigt...

Hur mycket kostar det att köpa en av dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här snubben verkar det gå bättre för 😛

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8449284.ab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

a, så är det nog.

nice å vara ego[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

nice å vara ego

a, så är det nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

a, så är det nog.

är inte nice att vara dryg dock </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

är inte nice att vara dryg dock </3

a, så är det nog.


   
SvaraCitera

Säljer du bilagorna också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att veta. Jag hade ju inte velat jobba med det för en sån pisslön. Men vet ju inte hur din situation ser ut. :/

Leta vettigare jobb parallellt? Eller snatta käk eller nåt annat du lägger mycket pengar på, så du frigör mer av dina "vanliga pengar"?


   
SvaraCitera