Aviseringar
Rensa alla

Sällan kåt


Ämnesstartare

Jag har aldrig blivit kåt när jag ser någon jag tycker är snygg, jag har heller aldrig blivit kåt av att bara se på den jag älskar.
Enda gången jag kan bli kåt är när jag rör vid den jag älskar eller den vid mig.
Någon mer som är så här?


   
Citera

Det är många som är sådär..
Man blir kåt när man vill ha sex och det är sällan som man vill ha sex så fort man kollar på någon.. Man är typ nymf lr pervers lr ngt om man blir så 24/7.
Due Normal.


   
SvaraCitera

Klart att det ger mer att ta på någon jämfört med att bara titta på någon [confused]


   
SvaraCitera

och problemet är..


   
SvaraCitera

Jag tror aldrig jag har blivit kåt av att bara titta på någon. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

och problemet är..

att jag känner mig onormal för alla andra jag känner blir kåta av ex. porr eller av att se på folk de tycker är snygga/sexiga men det blir inte jag.

detberorpå:

Due Normal.

men jag blir inte kåt av porr heller, det verkar ju alla andra bli.


   
SvaraCitera

Basket_Case:

men jag blir inte kåt av porr heller, det verkar ju alla andra bli.

Men neeej.
Porr är fake.
Sen ere ju så att tjejen stönar och du kan uppfatta det som avtändande, vilket många, speciellt heterosexuella tjejer, gör.
Killarna gör inte heller så mycket i tjej- & killporr.. Dom pumpar bara tjejen liksom.


   
SvaraCitera

isola:

Klart att det ger mer att ta på någon jämfört med att bara titta på någon [confused]


   
SvaraCitera

isola:

Klart att det ger mer att ta på någon jämfört med att bara titta på någon


   
SvaraCitera

vem blir kåt av att bara titta?


   
SvaraCitera

isola:

Klart att det ger mer att ta på någon jämfört med att bara titta på någon [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Men neeej.
Porr är fake.
Sen ere ju så att tjejen stönar och du kan uppfatta det som avtändande, vilket många, speciellt heterosexuella tjejer, gör.
Killarna gör inte heller så mycket i tjej- & killporr.. Dom pumpar bara tjejen liksom.

Jo sant, dock gillar jag att se på homohångel samt suicide girls bilder, men jag blir inte upphetsad o så av det, tycker bara det är fint.

btw, är bisexuell:P


   
SvaraCitera

jag blir kåt direkt av att se på snygga killar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörv:

vem blir kåt av att bara titta?

typ alla jag känner blir det, iaf ibland.


   
SvaraCitera

mörv:

vem blir kåt av att bara titta?

Blir du inte kåt av en naken het tjej? [wink]

Edit: Eller kille. [blush]


   
SvaraCitera