Aviseringar
Rensa alla

Sällskap till Sweden Rock 2013 sökes!!


Ämnesstartare

19 årig tjej från Småland här som ska bege sig till Rocken för första gången nästa år. Medans mina kära vänner sitter hemma i soffan och lyssnar på dansband eller nått ska jag bege mig ut på festival, men eftersom ingen verkar vilja följa med mig så frågar jag här! Någon som är intresserad?!

Hellst en tjej i 18-25 års åldern. Du ska vara snäll och trevlig och humor är ett stort plus! Tveka inte att höra av dig!! 🙂[party]


   
Citera

Nej, Sweden Rock är absolut ingenting för ungdomar. Så var frågar du på ungdomar.se?


   
SvaraCitera

Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.


   
SvaraCitera
Papper

Budolicious:

te

Tjena. 😛


   
SvaraCitera

Papper:

Tjena. 😛

chacha bloggen


   
SvaraCitera

Budolicious:

Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.

Du ska med alltså? Gött, då slipper jag slå dig i magen [smile]


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Du ska med alltså? Gött, då slipper jag slå dig i magen

Klart jag ska, bara att jag inte haft råd att köpa biljett än. Men önskar mig i julklapp ; >


   
SvaraCitera
Papper

Budolicious:

chacha bloggen

Bloggen?[surprised]


   
SvaraCitera

Papper:

Bloggen?

Imiterade ju en bloggerskaröst :C


   
SvaraCitera
Papper

Budolicious:

Imiterade ju en bloggerskaröst :C

Hahaha, jaha ja. 😛


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

, då s

Dåliga släpp so far dock [sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Dåliga släpp so far dock

Fan snackar du om? Kiss, Rush, Accept, Saxon, Bullet, Vader, Tankard, Manilla Road, Huntress osv. Skitbra grejer!


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Fan snackar du om? Kiss, Rush, Accept, Saxon, Bullet, Vader, Tankard, Manilla Road, Huntress osv. Skitbra grejer!

Typ vader jag vill se där, sen kommer jag ju se en del annat för det är kul att ha sett typ, men inget jag hade gått på annars!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Häng med mig, dvärgkastaren och Sincan här fårn forumet. Vi har alla långt hår och beter oss omoget, så det räknas.

Haha, ja det låter som ett riktigt fynd ;D


   
SvaraCitera

Loviisaan:

fynd

Ja! Typ såhär mysigt hade vi det i vårt camp på Getaway, räknar med att det blir minst lika mysigt på SRF!
Image

Hur glad blev du när du såg att de bokat Manilla Road?


   
SvaraCitera