Aviseringar
Rensa alla

Sämst


Ämnesstartare

Narcissius:

Killen jag varit kär i i över ett år tycker jag är ful.

Vet inte varför, men jag började fnissa när jag läste det där... jag är en hemsk människa [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keep it strong. Personlighet är värt mycket mer än perfekt utseende, vilket normalt folk brukar komma underfund med parallellt med tonårens slutskede.


   
SvaraCitera

Så kände jag också när jag var 17. Tror många känner som dig, faktiskt. Du är säkert jättefin 🙂 Vet du vad jag tror du behöver? Självförtroende. Och sluta leta, inse hur skönt det är att vara singel:) Eller tvinga någon av dina kompisar som tjatar om ditt singelliv att fixa en dejt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

lotia

Ending Jon:

ending jon

Asså ni 2 har spammat sönder den här tråden[mad], anmäler era inlägg! [no-no]


   
SvaraCitera
loita

Pepparkaksgubbe:

Asså ni 2 har spammat sönder den här tråden, anmäler era inlägg!

någon vaknade på fel sida av sängen?

vad vill du att man ska säga? nej du är inte singel för du är ful, de finns en för alla så är de, de suger att inte hitta nånd e är as jobbigt men bara bita ihop för de kommer hända


   
SvaraCitera
loita

Pepparkaksgubbe:

Nej. Blev bara irreterad av era off topic inlägg när någon tydligen skapat en seriös tråd.

som seriöst är omöjlig at egentligen svara på... hur ska någon som inte känner dig vet, de är klart du tycker du är en trevlig person är du säkert men vi kan aldrig veta de så kan aldrig säga om du är singel pga den eller inte, inte heller om för ditt utseende vi vet ej hur du ser ut men folk som går efter de är inget att ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att du är kåt, han kommer vilja ha dej då[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

hur ska någon som inte känner dig vet...,

Det var inte jag som skapade den här tråden [confused]


   
SvaraCitera
loita

Pepparkaksgubbe:

Det var inte jag som skapade den här tråden

nehe [rolleyes] antog då du blev så arg[rolleyes]


   
SvaraCitera

Vad har du för jävla idiot päron[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

hur ska någon som inte känner dig vet

tänkte bara att någon kanske känner något liknande. Menade inte direkt att jag skulle få värsta orsaken till varför jag är singel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vad har du för jävla idiot päron

Vi har inte den bästa relationen.


   
SvaraCitera
loita

Narcissius:

tänkte bara att någon kanske känner något liknande. Menade inte direkt att jag skulle få värsta orsaken till varför jag är singel.

okej, men jag tror väldigt många unga känner liknande helt normalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lägg upp bild 🙂 tror inte du är ful


   
SvaraCitera

Narcissius:

Vi har inte den bästa relationen.

Nej men seriöst vem fan tycker någon 'r konstig bara för att man inte har hittat någon en:O


   
SvaraCitera