Forumet - sämst dag.

sämst dag.

233 0 20
har haft en sänmst dag. inget har hänt. va så sur på tunnelbanan att jag skaka o gjorde konstiga kroppsliga rörelser.

köpte godis. nu har jag dock bestämt mig för att laga svårare mat till mig själv ikv. får bli någe renskav lr så + plugga matte om jag inte hittar något roligare att ladda ner

va ska ni göra ikv?

Spana också in:

VANEJJ:

looking good, kommer antagligen att testa det där stället nån gång, dock ej sushi, tycker ej om sushi så mkt.

nice!
vet dock ej hur den andra maten smakar, men det är främst en sushirestaurang

föreslår att du provar denna annars:

http://bluelightyokohama.com/

asnice restaurang med japansk mat! har fått fina omdömen i ett flertal tidningar!
kan vara bra att boka bord dock, för det är rätt litet så det brukar vara fullt[crazy]
Blivande_japan:

asnice restaurang med japansk mat!

jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket! det gör jag också iof. var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan ;)

tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar :)
VANEJJ:

jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket!

haha [blush]
har faktiskt ätit alldeles för lite japansk mat [sad] när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer [sad]

VANEJJ:

var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan ;)

nice, här i stockholm el ngn annanstans?

VANEJJ:

tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar :)

[y]
tycker du ska prova den om du gillar japansk mat! det var mysigt där inne och maten var god [y]
supply:

är idag bättre?

just nu iaf. har insett att jag ändå ska läsa matematisk statistik istället för vanlig statistik (det va för flummit)

Blivande_japan:

när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer

lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa [mad]!

Blivande_japan:

ice, här i stockholm el ngn annanstans?

a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte

Blivande_japan:

tycker du ska prova den om du gillar japansk mat!

haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!
VANEJJ:

lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa !

är ju too late nu[sad]
men var faktiskt en jävligt nice resa iaf! [y]

VANEJJ:

a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte

aha synd! :-/

VANEJJ:

haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!

åh, kom gärna med restaurangtips! är så dålig på ätvärda restauranger i stockholm, har aldrig tidigare haft ngn som velat gå till dem med mig!