Aviseringar
Rensa alla

sämst dag.


Ämnesstartare

Blivande_japan:

asnice restaurang med japansk mat!

jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket! det gör jag också iof. var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan 😉

tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar 🙂


   
SvaraCitera

VANEJJ:

jaaa, nu förstår jag! blivande_japan! du gillar såklart det japanska köket!

haha [blush]
har faktiskt ätit alldeles för lite japansk mat [sad] när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer [sad]

VANEJJ:

var på en restaurang där man fick all mat rå, och så stekte man sin egen mat i mitten av bordet. det va nice. japansk mat. god som fan 😉

nice, här i stockholm el ngn annanstans?

VANEJJ:

tror btw jag vet va det där är för restaurang, aldrig testat men åsögatan + bra omdöme + litet = retis vet nog vilket du menar 🙂

[y]
tycker du ska prova den om du gillar japansk mat! det var mysigt där inne och maten var god [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är idag bättre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

är idag bättre?

just nu iaf. har insett att jag ändå ska läsa matematisk statistik istället för vanlig statistik (det va för flummit)

Blivande_japan:

när jag var i japan var jag där med n00bs som hatade fisk och typ bara ville göra turistgrejer

lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa [mad]!

Blivande_japan:

ice, här i stockholm el ngn annanstans?

a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte

Blivande_japan:

tycker du ska prova den om du gillar japansk mat!

haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VANEJJ:

just nu iaf. har insett att jag ändå ska läsa matematisk statistik istället för vanlig statistik (det va för flummit)

skönt att ha det avgjort?


   
SvaraCitera

VANEJJ:

lool, låt inte dom nybborna förstöra din nästa japanresa !

är ju too late nu[sad]
men var faktiskt en jävligt nice resa iaf! [y]

VANEJJ:

a i stockholmo, men tror dom lagt ner. vet inte

aha synd! :-/

VANEJJ:

haha gillar typ all mat som är god ;), dom i klassen är lite sura på mig för att jag är så petig. men jag har genom det visat dom nya höjder i restaurangträsket!

åh, kom gärna med restaurangtips! är så dålig på ätvärda restauranger i stockholm, har aldrig tidigare haft ngn som velat gå till dem med mig!


   
SvaraCitera