Aviseringar
Rensa alla

Sämsta film ni någonsin har sett?


cheech and chong tror jag, stängde av typ direkt

annars nån tråkig för typ alla e bra på nåt sätt, så minns inte


   
SvaraCitera

Storchen84: idiocracy

Wut den va ju skitbra, fan vilka insikter jag fick av den

Kan inte komma på nån jättedålig


   
SvaraCitera

Såg någon skit skräckfilm förut. The chosen hette den... somna mitt i filmen så vet inte riktigt vad den handla om men det var om att en demon hade övertagit ett barn iallafall.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Den sämsta jag kan komma på var någon skräckfilm jag såg med klassen under någon övernattning i högstadiet. Minns inte vad den heter. 


   
SvaraCitera

Moongoose : fan vilka insikter jag fick av den

Lol kan du inte ge några exempel? Du gjorde mig byta nyfikenMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera

20000 bc (fanns en som hette 2000 bc med jack black som inte var så dålig) och vi trodde denna var eb tvåa liksom men det var det inte alls. utan den hade fruktansvärt dåliga specialeffekter och typ ingen storry så vi slutade titta. 


   
SvaraCitera

Storchen84: Lol kan du inte ge några exempel? Du gjorde mig byta nyfikenMycket glad

Hur jobbigt det måste vara en smart människa bland massa idioter. Den ångesten. Det har iaf fått mig att skärpa till mig.. inte jättemycket men något iaf Icke!

Storchen84: Hjärta

Tack


   
SvaraCitera

Såg The Room rätt nyligen och den var asdålig fast det var ju därför man såg den.

qazedctgb:
20000 bc 

Den filmen triggade mig skitmycket pga hur äckligt ohistorisk den är.


   
SvaraCitera

Moongoose : Tack

du har icke varit medlem länge nog för att märka dette, Storchen lägger in 1 hjärta på alla sina inlägg


   
SvaraCitera

det mesta inom fantasy


   
SvaraCitera

epic movie tror jag


   
SvaraCitera

En Indiana Jones-wannabe film som var 4 timmar lång 


   
SvaraCitera

Mush: du har icke varit medlem länge nog för att märka dette, Storchen lägger in 1 hjärta på alla sina inlägg

opps


   
SvaraCitera

Rodnar


   
SvaraCitera