Aviseringar
Rensa alla

Sämsta filmen i år?


Smilen
Ämnesstartare

Vilken är den sämsta filmen ni har sett i år? Cloverfield vinner överlägset där.


   
Citera

Mad max, helt värdelös film, börja med att de stod och snacka i en kvart, 40 minuter senare en biljakt äntligen


   
SvaraCitera

Har inte sett så många filmer i år, så får nog säga Interstellar. Plågsamt överskattad, pseudovetenskaplig och fånig Hollywood-klichè med ett helt värdelöst slut.


   
SvaraCitera

Smilen: Cloverfield

tyckte den var görfrän när den släpptes på dvd för lägesedan. Typ den första "skräckfilmen" ur POV-perspektiv väl? För har för mig den kom innan REQ. 

grymt ljud också för hemmabiosystem  


   
SvaraCitera

Jag ser bara bra filmer, så vet ej vilken som var den sämsta. Stänger alltid av de där efter en kvart eller så. 


   
SvaraCitera

This is the end tyckte jag var hemsk. 


   
SvaraCitera

moulin rouge 


   
SvaraCitera

om man inte behöver ha sett klart: she's funny that way

annars: party monster


   
SvaraCitera
Exner

Furious 7


   
SvaraCitera

Sämsta: 
- Mad Max: Fury Road
- Boyhood
- Kingsman: The secret service


   
SvaraCitera

NiklasW:- Kingsman: The secret service

VA, EN AV ÅRETS BÄSTA 


   
SvaraCitera

superpojken:

VA, EN AV ÅRETS BÄSTA 

Då har du dålig smak. Usel film. Fånig, overklig och utan någon handling. Oskyldig


   
SvaraCitera

NiklasW:

Då har du dålig smak. Usel film. Fånig, overklig och utan någon handling. Oskyldig

Det som var så bra var ju att den gick överstyr efter halva filmen 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Då har du dålig smak. Usel film. Fånig, overklig och utan någon handling. Oskyldig

Den var skitrolig ju. Rodnar


   
SvaraCitera

NiklasW:

Då har du dålig smak. Usel film. Fånig, overklig och utan någon handling. Oskyldig

Det är du som har sämst smak, handlingen är objektivt oviktig, det viktigaste är specialeffekterna och actionscenerna rent faktamässigt om man inte är en ekologiskt ätande hipster det vill säga


   
SvaraCitera