Aviseringar
Rensa alla

Sängkläder för dubbelsäng


Ämnesstartare

dazed:

Dalarna är hem till en stark om än primitiv hederskultur

vi har inte sånt trams i östergötland vi inreder sovloft med tre dunkar motorolja istälelt


   
SvaraCitera

elverpigen: vi har gjort slut 🙁

Nämen?? Ledsen Så tråkigt!


   
SvaraCitera

elverpigen:

vi har inte sånt trams i östergötland vi inreder sovloft med tre dunkar motorolja istälelt

Okej det går det också antar jag, tråkigt med karln också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Nämen?? Ledsen Så tråkigt!

nej det har vi inte. 


   
SvaraCitera

Du hade ju redan kollat ikea men tänkte visa vilka jag tycker är ganska snygga som funkar till dubbeltäcke Rodnar
palmlilja-paslakan--orngott__0165618_PE3
(Kallas för palmlilja och finns i lila och blått också)

lyckoax-paslakan--orngott__0177691_PE330

(Lyckoax, finns i lila också)
backsota-paslakan--orngott__0165822_PE32

(Backsöta, har detta och är superskönt)

smorboll-paslakan--orngott__0177794_PE33

(Smörboll, finns i blått och grönt med)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Du hade ju redan kollat ikea men tänkte visa vilka jag tycker är ganska snygga som funkar till dubbeltäcke Rodnar

lyckoax-paslakan--orngott__0177691_PE330

(Lyckoax, finns i lila också)
backsota-paslakan--orngott__0165822_PE32

(Backsöta, har detta och är superskönt)

smorboll-paslakan--orngott__0177794_PE33

(Smörboll, finns i blått och grönt med)

mm lyckoax har jagtill min enkelsäng, vill gärna ha det i svart om det hade funnits. 🙁 älskar kvaliteten på det. var med som förslag när jag skickade bilder till bf för att fråga vad han tycke, han tyckte det bruna var ok men jag är inte jättefascinerad av diarréfärgen. 🙁 

tittad på backsöta med men det var för old fashion för honom, och ah passade inte riktigt in tyckte jag. Kanske smörboll. kanske. de3t var ok. fast ah. åh. Uhu. Varför finns inte lyckoax i gråskala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var sjukt nära att köpa dvala (deras enfärgade) bara för att slippa tänka men helsvart var tråkigt. hade köpt det om jag hittat i mörkgrått.

manska vara jättekräsen va, det är nyttigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs: diarréfärgen var värre i varuhuset. på produktbilden ser det ritkigt inbjudande ut


   
SvaraCitera

elverpigen:

mm lyckoax har jagtill min enkelsäng, vill gärna ha det i svart om det hade funnits. 🙁 älskar kvaliteten på det. var med som förslag när jag skickade bilder till bf för att fråga vad han tycke, han tyckte det bruna var ok men jag är inte jättefascinerad av diarréfärgen. 🙁 

tittad på backsöta med men det var för old fashion för honom, och ah passade inte riktigt in tyckte jag. Kanske smörboll. kanske. de3t var ok. fast ah. åh. Uhu. Varför finns inte lyckoax i gråskala.

Hehe, ni har inte funderat på enfärgat påslakan och sen färgade prynadskuddar till? Du kan ju ha ett helvitt/helsvart lakan och påslakan och sen köra på zebrafärgade prydnadskuddar om du inte hittar zebrafärgat påslakan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Hehe, ni har inte funderat på enfärgat påslakan och sen färgade prynadskuddar till? Du kan ju ha ett helvitt/helsvart lakan och påslakan och sen köra på zebrafärgade prydnadskuddar om du inte hittar zebrafärgat påslakan. 

jo. Åh. Kom på att vi ska åka till norrköping idag, då åker vi förbi ikea så kan vi lämna tillbaa det där fula jag köpte igår pga så himla irriterad på shopping och antingen köpa ngt annat eller inget alls. hellre det än ett jättefult.


   
SvaraCitera

elverpigen:

jo. Åh. Kom på att vi ska åka till norrköping idag, då åker vi förbi ikea så kan vi lämna tillbaa det där fula jag köpte igår pga så himla irriterad på shopping och antingen köpa ngt annat eller inget alls. hellre det än ett jättefult.

Vanliga vita satinlakan kan ju vara riktigt mysigt och kännas lyxigt, lite som hotell. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och tror inte jag seriöst egentligen vill ha zebrarandigt jättehårt. får ryck ibland och fastnar för grejer.det går oftast över ganka fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu hittade jag ett jättefärgglatt jag vill ha. undrar om han går med på det


   
SvaraCitera

elverpigen:
Nu hittade jag ett jättefärgglatt jag vill ha. undrar om han går med på det

Haha! Bor ni ihop förresten?


   
SvaraCitera
reben

e de inte fett tråkigt med dubbeltäcke


   
SvaraCitera