Aviseringar
Rensa alla

SängVridare!


Ämnesstartare

Hallå!!

Ta tid och läs![crazy]

Det var ett tag sen flickvännen och jag kom på att vi ville olika saker.

vi bestämde att vi passade bättre som vänner, för vi hade det hur bra som helst men vi ville olika saker, Det var ömsesidigt beslut!

Men det är något som inte riktigt stämmer, Inga känslor! Ingen längtan! Ingen avundsjuka!

Men något får mig och känna att jag får ett tryck i bröstet när jag ser och är med henne. Kanske bara ovan än att vi är isär.
Jag vill kunna vara vän med henne, Det funkar rött ofta men inte alltid.

Ibland kommer hon in i mina tankar fast jag inte vill!

Hur kommer jag från dessa tankar och drömmar?

Dejta? Spela kort? Film? Godis? Vara med Vänner ? prata om det ? Rasta hunden? Skriva? Kasta sten i vattenpölar?

Vad gjorde/gör du om du var med denna eller går igenom den fas just nu? [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ja, varför inte testa allt du precis räknade upp.


   
SvaraCitera

Frasse:

Men något får mig och känna att jag får ett tryck i bröstet när jag ser och är med henne.

Du låter ganska kär fortfarande. Jag tror man kan vara kär i någons egenskaper hela livet, fast man inte vill/kan vara tillsammans. Det är det speciella med personen som biter sig fast på ett irriterande vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ja, varför inte testa allt du precis räknade upp.

Sorry, glömde skriva att jag har gjort det redan gjort det.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

kär i någons egenskaper hela livet

Vi hade likadana egenskaper som jag trodde ingen skulle kunna ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag gick i nian var jag fruktansvärt kär i en av mina bättre tjej-kompisar, dock så slutade vår vänskap rätt abrupt och det tog rätt hårt på mig.

Nu fyra år senare får jag fortfarande ett stick i bröstet varje gång jag ser henne. Vi har idag ingenting gemensamt och jag vill inte ha en närmare relation med henne, men sådana känslor försvinner nog inte så lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

fyra år senare får jag fortfarande ett stick i bröstet varje gång jag ser henne.

Kanske något som inte fick sägas eller fick avslutas riktigt så båda är nöjda. Om man är på samma ställe i en längre tid kanske bäst att ta tag i det. Tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frasse:

Kanske något som inte fick sägas eller fick avslutas riktigt så båda är nöjda. Om man är på samma ställe i en längre tid kanske bäst att ta tag i det. Tror jag.

Jag tror inte att hon känner likadant och så tror jag inte jag har ett jätte behov av att avsluta det då jag snart aldrig kommer se henne igen och hon idag inte är en människa jag skulle vilja ha att göra med.

Om jag nu ville det så skulle det bli lite konstigt då vi inte har pratat med varandra sedan dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

jag snart aldrig kommer se henne igen

Bara det inte det där sticket bröstet följer med dig överallt utan att det är bara när du ser henne.
Och att du inte kommer in i "tillbakatankar". Så borde de gå bra.

Men oavsett om det är inte ömsesidigt ska du göra allt för att du ska inte få något av stick i bröstet eller någon tankerunda om henne.

Hände mig en gång, personen avskydde mig och jag avslutade en sak med den personen och jag slapp sakerna som störde mig, men personen avskydde mig ville inte umgås efter det, men det var inte målet, det var något i mig som inte stod rätt till. Något som var tvungen och avslutas riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frasse:

Bara det inte det där sticket bröstet följer med dig överallt utan att det är bara när du ser henne.

Låt säga att jag skulle ville göra ett avslut. Hur ska jag gå tillväga då? Det kan ju bli lite konstigt om jag inte har pratat med henne på fyra år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

jag inte har pratat med henne på fyra år.

Okej.

Ex, du ska iväg och kanske inte kommer se henne eller ha möjligheten att du träffa henne.
Och ditt mål är ju att få ett avslut. Du ska inte förvänta något av henne

.Om hon inte har något alls i mot dig borde det inte vara något problem att du säger till henne att något avslutades inte riktigt. Och du förklarar på vilket sätt du vill höra eller göra. Om det inte är mycket begärt av henne borde hon gå med på det.

Om hon har sagt att hon inte vill prata med dig någonsin, säg det att du inte har tänkt det och att du vill bara få ett avslut som bägge två är nöjda med. Och så kommer ni gå från varandra med ingen förbindelse av något slag.

Man ska alltid förklara för personen om vi gör så här --> så blir det så här och då ser det ut så här. Av det så blir det inga funderingar personen själv och den andre.

Lite svårt att veta hur man ska göra, bror helt på hur du har tänkt dig vad du vill avsluta med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, tack för svaret. Ska fundera på hur jag ska göra.

Sedan så vill jag be om ursäkt för att tråden plötsligt började handla om mina problem.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

började handla om mina problem.

Bara Kul andra saker kommer upp och att kunna hjälpa till!! Lycka till[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frasse:

Lycka till

Tack[smile]


   
SvaraCitera