Aviseringar
Rensa alla

Säpo: Vänstern mest fascistisk under valrörelsen


Ämnesstartare

Enligt en färsk rapport från säkerhetspolisen, så är det den autonoma terrorvänstern som genomfört flest fascistiska våldshandlingar mot meningsmotståndare under valrörelsen i år.

http://www.blt.se/opinion/ledare/inte-nagot-vanligt-missnoje(1369704 ).gm

Börjar det inte bli dags för den lite mer rumsrena vänstern att bestämt ta avstånd från terrorvänsterns handlingar?
Förmodligen inte. Vilket ytterligare stärker bilden av att den etablerade vänstern har ett samarbete med terrortrupperna, likt Hitler hade sina SS-trupper.


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta smutskasta en ädel ideologi.


   
SvaraCitera

Vet du ens vad fascism och fascistiskt innebär? Sluta använda ord på ett felaktigt sätt, det finns inget fascistiskt med att attackera arbetarfientliga partier.

Sen undrar jag varför de inte nämner bombattentatet mot syndikalisternas lokal i söndags, vandaliseringen av Joe Hill-gården, kristdemokraten i kommunfullmäktige som misshandlade och hotade personer från FI, de borgare som attackerade vänsterpartiet i Eskilstuna med ägg och stenar, folkpartisten som misshandlade en person från NMR. Har säkerligen glömt något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Sluta smutskasta en ädel ideologi.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

[wink]

Jag fruktar att vi inte syftar på samma. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Jag fruktar att vi inte syftar på samma. 🙁

Jo passaro gillar också SS-trupper. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Jo passaro gillar också SS-trupper. 🙁

Handschar?


   
SvaraCitera

Funebo:

Förmodligen inte. Vilket ytterligare stärker bilden av att den etablerade vänstern har ett samarbete med terrortrupperna, likt Hitler hade sina SS-trupper.

Sen borde du ju kunna snacka om Hitler och SS-trupper med din son Pentti Funebo som är med i nazistiska SMR...

Fast nu är ju du ett uppenbart troll...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asdor:

Sen undrar jag varför de inte nämner

Det var ingen smutskastning, det var bara en mätning som visade att vänstern är mest aktiv när det kommer till att förgöra oliktänkande individer.[shake]
Spela roll vad det är som har hänt, vänster kommer alltid ligga i toppen när det gäller meningslöst våld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Handschar

Säkerligen. 😀 Za Dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Za Dom!

SPREMNI!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Partisanerna är coolare =(


   
SvaraCitera

Facismen är ju förövrigt mer högerriktad än vänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Partisanerna är coolare =(

Nä. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är en "fascistisk våldshandling"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Vad är en "fascistisk våldshandling"?

De syftar troligtvis på politiskt riktat våld.


   
SvaraCitera