Aviseringar
Rensa alla

Säsongen är över.


Ämnesstartare

patrick bateman:

jag klarar inte ens va allsvenskan.

Inte jag heller, Brage är dock lite kultigt, varm korv på domarvsvallen - det är så folkhemmigt det blir på något jävla vänster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajääään


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Bäst: Fotbollsvärlden har rubbats med Napoli och Basel. Skoj med jämnheten.

Sämst: Mitt Liverpools säsong, FY FAN!

oj är du liverpoolare? det måste svida [sad]

fet keffing:

Napoli missar CL och wolves trillar ner, tråkigt.

mm napoli är grymma. synd också om wolves, hopppas de kan behålla fletcher och gubbarna och att ståle får upp dem direkt

dazed:

Inte jag heller, Brage är dock lite kultigt, varm korv på domarvsvallen - det är så folkhemmigt det blir på något jävla vänster.

haha vad mysigt ju. blir jag nästan lite avis. jag önskar också att jag kunde ha ett lag i sverige men svårt när man kommer från uddevalla, vill liksom inte heja på Oddevold


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha vad mysigt ju. blir jag nästan lite avis. jag önskar också att jag kunde ha ett lag i sverige men svårt när man kommer från uddevalla, vill liksom inte heja på Oddevold

Mm det är lite det gamla föreningssverige som romantiserar här. Problemen med alla "mina" lokala lag är att dom mest skänker ångest och sorg. Nej fyfan bättre att hålla på marängbetonade spanjorer tror jag.

Förövrigt tycker jag synd om United därför att ett lag med så snuskigt snygga bortatröjor förtjänar att vinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

oj är du liverpoolare? det måste svida [sad]

Japp de är jag och ja de gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm det är lite det gamla föreningssverige som romantiserar här. Problemen med alla "mina" lokala lag är att dom mest skänker ångest och sorg. Nej fyfan bättre att hålla på marängbetonade spanjorer tror jag.

lag i uddevalla skänker ingenting. liksom ett lag som jag lirade i osm liten och som folk jag känner lirar i nu. sverige har inte historian, pengarna, arenorna eller stämningen. att kolla fotboll på en arena som rymmer 10 000 som inte ens är halvfull är icke kul.

fast sen väljer man ju inte lag. jag valde inte real för de var "los galacticos" blev de för där spelade Zizou. skulle dock önska jag kunde se dem live regelbundet

sett Sveriges EM-trupp då? ingen Guidetti med där

davvelito:

Japp de är jag och ja de gör det.

får hoppas på bättre tider [smile] kan alltid glädjas över comebacken mot milan 2005. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mm napoli är grymma. synd också om wolves, hopppas de kan behålla fletcher och gubbarna och att ståle får upp dem direkt

Enligt mig borde man arkebusera halva truppen, göra sig av med hälften av de kvarvarande och sen skaffa några ordentliga spelare, Ståle har lovats en del kosing, ser fram emot nästa säsong som fan! Wolves kommer få vara topplag ett tag. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sett Sveriges EM-trupp då? ingen Guidetti med där

Det är väl pga skada?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Enligt mig borde man arkebusera halva truppen, göra sig av med hälften av de kvarvarande och sen skaffa några ordentliga spelare, Ståle har lovats en del kosing, ser fram emot nästa säsong som fan! Wolves kommer få vara topplag ett tag.

ja det hade nog inte vart helt fel, får se hur mycket pengar han får jobba med och se ifall de kan utföra det. fast viktigt att de får behålla de bästa i laget så det inte blir för nytt. haha ja antagligen

fet keffing:

Det är väl pga skada?

var oklart läste jag. men Elmander är ju med? fast kändes ändå lite som han inte skulle komma med, fast hade gärna sett honom istället för Hysen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

får hoppas på bättre tider [smile] kan alltid glädjas över comebacken mot milan 2005. [bigsmile]

7 år sen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

var oklart läste jag. men Elmander är ju med? fast kändes ändå lite som han inte skulle komma med, fast hade gärna sett honom istället för Hysen

Tror att det är just pga att det är oklart i så fall, vad jag vet så såg det inte ut som om han skulle kunna vara spelklar till EM, det var något riktigt otäckt guidetti hade råkat ut för om jag inte minns fel.

Elmander är ju inte långtidsskadad, någon stukning i senaste matchen men han ska nog kunna återhämta sig, Hoppas verkligen att Elmander har ett sista mästerskap i sig där han verkligen kan kriga på topp hela tiden som mot holland, det skulle vara ovärderligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

lag i uddevalla skänker ingenting. liksom ett lag som jag lirade i osm liten och som folk jag känner lirar i nu. sverige har inte historian, pengarna, arenorna eller stämningen. att kolla fotboll på en arena som rymmer 10 000 som inte ens är halvfull är icke kul.

Nja Sverige har en viss historia, innan allsvenskan blev huggen i ryggen av vad fan den där domen kallas nu igen, jag menar tom Brage har mött Inter i UEFA-cupen när det begav sig liksom. Men visst det är ju inte som nere på kontinenten när det gäller supporters osv.

patrick bateman:

fast sen väljer man ju inte lag. jag valde inte real för de var "los galacticos" blev de för där spelade Zizou. skulle dock önska jag kunde se dem live regelbundet

Han hade antagligen inte börjat spela för Degerfors heller. Så konsekvensen blir den samma.

patrick bateman:

sett Sveriges EM-trupp då? ingen Guidetti med där

Elmander fick vara med iaf, synd att dom inte tog med John även om jag tror han är lite överhypad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

7 år sen...

10 år sen real vann CL

fet keffing:

Tror att det är just pga att det är oklart i så fall, vad jag vet så såg det inte ut som om han skulle kunna vara spelklar till EM, det var något riktigt otäckt guidetti hade råkat ut för om jag inte minns fel.

hmm du kanske har rätt. har för mig att det inte var så allvarligt. aja får väl hoppas han utvecklas och är redo för kommande VM (om vi kommer dit)

nej var la inget jättefarligt men de första rapporterna sa väl att han missar EM? sen även om han kommer tillbaka så vore det ju jobbigt om han blir frisk precis när det börjar och då är urform. vi får se

mm hoppas det. en elmander på topp behövs, inte många som springer och jobbar som honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

i Italien fick vi 1: Juve.

[party]

Det gäller att värva ett par rejäla anfallare till nästa säsong för Juve.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera