Aviseringar
Rensa alla

Sätta sig i ett hörn och dö


Renesmee:

Ge mig en lista

Till våren? [surprised] Jag bruka iaf bli glad av våren, då brukar det tändas hopp. Jag hoppas du också blir det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner igen mig. men då kollar jag lite chalrie sheen citat och då blir jag genast gladare. tex:

“Let’s talk about something exciting. Me.”


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

dö.

inte just nu,är för full,men imorgon kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

man dör bara 1 gång

i det här jordlivet kanske,men vem vet hur många ggr du dött i liv innan? eller hur många gånger du kommer att dö i framtiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

många gånger du kommer att dö i framtiden?

ganska oväsentligt just nu. [blush]


   
SvaraCitera

Nix, inte just nu
men händer ibland att jag får någon form av den
känslan, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

ganska oväsentligt just nu.

jo du måste ju dö i detta livet först, och det är nog lite mer oroande än att dö i ett liv 3 livstider framåt t.ex [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

jo du måste ju dö i detta livet först, och det är nog lite mer oroande än att dö i ett liv 3 livstider framåt t.ex

sluta rök på, det kanske är jätte skoj för studen.. men det verkar rätt slitsamt på hjärnan (no offence) [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

sluta rök på

hehe vad vet du om det? insikter i livets dolda domäner kommer inte utifrån cannabis påverkan, det lär vi oss utveckla när själen är mogen för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej så känner jag inte nu. Men visst kan man känna så ibland men det kommer oftast bättre tider.


   
SvaraCitera

Har aldrig förstått viljan med att dö [shake]

Fan, livet är en bergodalbana. Det finns höjdpunkter, lågpunkter, tråkiga delar, spännande delar. Det kanske är en och en annan tunnel där man bara ser mörker och loopar där man tycker att livet bara går i cirklar. Det kommer ju ändå sluta en vacker dag, det är ju förbannat fegt av en att hoppa av mitt i för att man inte gillar ett visst parti!

Önskar att min resa aldrig tog slut, finns så mycket att se [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill aldrig må bra igen, det förstör bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

j kj koj oinionioön ö jön io j jkbiujmijmikmkimkimvbnjm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dör hellre mitt i rummet än i hörnet.


   
SvaraCitera