Aviseringar
Rensa alla

Sätter eld på hund (VARNING)


Ämnesstartare

Såg denna idag. Jag tycker döda människor eller avhuggna huvuden inte är så farligt egentligen men när en hund gnyr medans den brinner, då blir jag arg och vill döda de skyldiga [mad]

Vad tycker ni om detta? Vad vill ni göra med de skyldiga?

Varnar härmed för stötande material och annat hemskt. Dessutom finns mycket porr på sidan men det är bara att ignorera. Press play. [y]

*raderat*


   
Citera

Tycker man ska klä av dem och bränna dem med mycket tändvätska inrullade i var sin matta, släcka elden och dra bort mattan från deras brända hud. [y]


   
SvaraCitera

Usch...


   
SvaraCitera

Amboshed:

Vad vill ni göra med de skyldiga?

en human centipede


   
SvaraCitera

jag bli ledsen när jag ser va dem gör med hunden. kan inte förstå hur folk kan vara så duma i huvet så de gör så mot en liten hund. hatar dem som gör djur illa


   
SvaraCitera

Amboshed:

Vad vill ni göra med de skyldiga

bränn dom[mad]


   
SvaraCitera

Klarade inte av att se det. Såg början, innan de satte eld på hunden och hunden gnällde. Började lipa och stängde av skiten. [sad]

Fyfan jag fattar inte hur man kan vara så elak och sjuk i huvudet..


   
SvaraCitera

Tänker inte kolla, lovar att jag skulle ångra mig rejält.


   
SvaraCitera

Djurplågare är värsta sortens människor. Right up there bland våldtäktsmän. [mad]


   
SvaraCitera

jävla skitungar


   
SvaraCitera

Lönlöst att släppa svordomar över idioterna. Det enda vettiga är att banka huvudet på väggen xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan, jag fattar inte att människor kan vara så jävla onda. Ett oskyldigt litet djur förtjänar inte ett öde så grymt.

eeeema:

bränn dom[mad]


   
SvaraCitera

Jag vågar inte titta. [cry]


   
SvaraCitera

Jag känner igen klippet sedan tidigare. Men jag har sett betydligt värre saker från sajten http://www.exet.nu/. Avskyvärda människor det finns..

eeeema:

bränn dom[mad]

Instämmer. Men på tal att "bränna" människor som bestraffningsmetod. Jag såg ett klipp för bara några dagar sedan då två "banditer" stulit potatis för att kunna överleva. Dom bestraffades genom att få tändvätska över sig och någon idiot till människa fjuttade på. Om dom överlevde är jag skeptisk till.


   
SvaraCitera

x_marty:

tändvätska över sig och någon idiot till människa fjuttade på

usch, hur hemskt som helst..


   
SvaraCitera