Aviseringar
Rensa alla

Sagan Om Ringen VS Star Wars (de 3 äldsta filmerna)


Smilen
Ämnesstartare

Vad tycker ni? Står sig Sagan Om Ringen bättre än Star Wars eller är ni inbitna Star Wars-fantaster?
Hur som helst vill jag säga att Sagan Om Ringen är ganska mycket bättre än Star Wars. Star Wars är underhållande, men Sagan Om Ringen är bättre på allt.De filmerna är klara 10/10, det betyget skulle jag inte ge någon av Star Wars filmer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Smilen: Sagan Om Ringen

Inget fan av sci-fi så uppskattar bara Star Wars till hälften. Däremot är det ett (synnerligen) dött lopp mellan Frodo och Luke.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

InABox:

Inget fan av sci-fi så uppskattar bara Star Wars till hälften. Däremot är det ett (synnerligen) dött lopp mellan Frodo och Luke.

Sagan Om Ringen har ju starka karaktärer som man det känns i hjärtat. Star Wars är hjärtlöst.


   
SvaraCitera

Smilen: Sagan Om Ringen har ju starka karaktärer som man det känns i hjärtat. Star Wars är hjärtlöst.

Kan hålla med lite, ja, även om mitt hjärta bara är en blodpump.


   
SvaraCitera

Stjärnornas Krig. Tveklöst.


   
SvaraCitera

inte kollat på star wars men de suger skit antar ja, kollar hellre på sagan om ringen 2 gånger samma vecka, star wars ä gammalt


   
SvaraCitera

sagan om ringen, lätt


   
SvaraCitera

Sagan Om Ringen, Star Wars är fan dritt. 


   
SvaraCitera
time
 time

Jag är som Joey när det kommer till den här frågan.


   
SvaraCitera

Finally, I'm in a minority! 😀


   
SvaraCitera

Sagan om ringen är för långt. Och dessa extended cuts, förstår inte. Gillar inte alls LoR. Så dumt.


   
SvaraCitera

Sen är Star Wars också dumt, men jag gillar det.


   
SvaraCitera

Star Wars alla dagar! 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Star Wars 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Star Wars


   
SvaraCitera