Aviseringar
Rensa alla

Såhär jämnställt tänker jag ang mig själv


Ämnesstartare

isola:

svara ure

synd att man tänker så

Ute* Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ute* Mycket glad

;))
typ... gå på stan, träffar någon vän.. handla, åka lite buss osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

;))
typ... gå på stan, träffar någon vän.. handla, åka lite buss osv

Hade nog inte orka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hade nog inte orkay

Ditt hår är flera cm långt! Fast ja, du är ju väldigt ljus iof. Är också rätt ljus men ej sådär babyblond som du </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker inte man måste ha orakade ben om man inte vill det.
finns vissa som vill tvinga en att inte raka benen för att det ska vara jämställt, men problemet är att man måste vara på ett visst sätt för att bli accepterad, inte vilket sätt. tänker inte ha orakade ben bara för nån vill bestämma att jag ska ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du borde nog raka benen oftare; inte pga att kvinnor "ska" göra det(vilket jag inte tycker yadayda) - utan pga att du tycks suga rätt rejält på't och misshandlar dina ben. Se så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ditt hår är flera cm långt! Fast ja, du är ju väldigt ljus iof. Är också rätt ljus men ej sådär babyblond som du </3

Flera cm hår finns inte på mig på sommaren pga rakar mig vid varje dusch typ :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comrade Walter:
Du borde nog raka benen oftare; inte pga att kvinnor "ska" göra det(vilket jag inte tycker yadayda) - utan pga att du tycks suga rätt rejält på't och misshandlar dina ben. Se så. 

men nej passie jag vell inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Flera cm hår finns inte på mig på sommaren pga rakar mig vid varje dusch typ :((

men du har inte gjort det på ett tag i denna hypotes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte. Ser inget fel med hår, och om någon annan i min omgivning skulle störas av det så är det väl hens problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men du har inte gjort det på ett tag i denna hypotes

Nä hade nog skitit i det


   
SvaraCitera
mynona

Man ska raka benen om släta ben överenstämmer med ens egen smak och det sätt man vill uppfattas på av andra. Men känner man sig tvungen bara för att man "ska" så kan man strunta i det. Det ska ske av preferens, inte av tvång. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Man ska raka benen om släta ben överenstämmer med ens egen smak och det sätt man vill uppfattas på av andra. Men känner man sig tvungen bara för att man "ska" så kan man strunta i det. Det ska ske av preferens, inte av tvång. 

Fast ens smak styrs och influeras ju av omgivningen. Är det verkligen jag som tycker att det är finast med lena ben eller är det för att jag är så van vid att tjejer "ska" se ut så? Jag gillar ju håriga ben på män fast å andra sidan gillar jag ju en hel del på män som som inte jag har men håriga ben kan jag ju ha mvh tankegång


   
SvaraCitera
sincan

Hår är onaturligt!


   
SvaraCitera