Aviseringar
Rensa alla

Såhär ligger det till...


Ämnesstartare

Och nu ska jag öppna mig för er:

Jag är ett troll. Jag trollar. Jag har i själva verket sunda värderingar och är en snäll kille. Ni känner inte mig och kan därför inte döma mig. Och nej jag känner inte er alltså kan jag inte döma er heller.

Men jag är en väldigt ensam person, hängt här sen 2007 men aldrig fått nån uppmärksamhet, ständig utfryst och inga kamrater whatsoever. Det är därför jag trollat, ja jag erkänner och står för att jag inte har dessa  värderingar och att jag inte är den coola killen jag framstår som.

Jag är en vanlig enkel människa, som vemsomhelst, man eller kvinna, hårig eller rakad. Hell, feminist eller fascist eller vadsom.

Men jag vill ha uppmärksamhet. Var så trött på att känna mig ensam och utfryst här. Jag vill bli kändis här. 

Men ska vi göra en deal? Jag slutar trolla och ni slutar ignorera allt seriöst jag skriver...okej?


   
Citera
Ämnesstartare

Kör som fan, bruden


   
SvaraCitera

Woho elverpigen hade rätt 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hellre hatad än osynlig. Ja.. tyckte att det var konstigt eftersom jag fått goda vibbar till en början men sedan flippade det totalt. Tycker att det är starkt av dig att exponera vad du tänker och känner och ser inga hinder för att börja på nytt typ. 🙂


   
SvaraCitera

Tror att en del kan ha svårt att glömma och förlåta en del saker du har skrivit. Jag tycker inte det är okej att vara kvinnofientlig "på skoj". Det är inte roligt och folk blir sårade och tar illa vid sig. Att du mår dåligt är ingen ursäkt för att få andra att må dåligt.

Men jag ser fram emot att kanske kunna lära känna ditt riktiga jag och hoppas att du inte blir utfryst i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror dig ej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet vilken snäll, hjälpsam och rolig kille du är. Fattar att du ville förklara dig för dom andra men jag vet inte, kanske ville du läsa vad jag vill ha att säga om dig. Knegis, gå och ta semester nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja men visst, vetifan hur jag skall förhålla mig till dig då dock. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Hellre hatad än osynlig.

Tänker verkligen människor såhär??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Tänker verkligen människor såhär??

Vad? Naturligtvis är det hemskaste som finns att befinna sig i en grupp och uppleva det som att man inte existerar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Tänker verkligen människor såhär??

Hellre sedd för något alls än osynlig för allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: Vad? Naturligtvis är det hemskaste som finns att befinna sig i en grupp och uppleva det som att man inte existerar.

Är det inte värre att befinna sig i en grupp människor och bli hatad? Eller jag vet inte, jag hade hellre varit osynlig än avskydd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Tänker verkligen människor såhär??

Det förklarade filosofen Rob Halford redan för trettio år sedan i sin klassiska tonsatta avhandling Breaking The Law. 


   
SvaraCitera

FruLiten:

Är det inte värre att befinna sig i en grupp människor och bli hatad? Eller jag vet inte, jag hade hellre varit osynlig än avskydd. 

Minns du mitt postorderhoran-konto? Var typ 16 och ville slå mig in och vinna uppmärksamhet för att bli sedd. Finns olika sätt att få den uppmärksamheten, vissa sätt uppskattas mer än andra av utomstående, det är jättesvårt att trolla på ett älskvärt sätt. Provokation är enklast


   
SvaraCitera

Kan absolut identifiera mig med ts, vill jag ha sagt


   
SvaraCitera