Aviseringar
Rensa alla

Saker du är tacksam över


Jag är nöjd med det mesta. Jag försöker att fokusera på det jag har. Och njuta av det. Istället för att se åt det som fattas mig.
Jag har mina jobb. Jättefina och trevliga arbetskamrater. Många vänner, även om jag inte umgås med så många av dom. Jag har min familj. Och min bil. Vad mer finns egentligen att begära?  


   
SvaraCitera

Armagedon:
Jag är nöjd med det mesta. Jag försöker att fokusera på det jag har. Och njuta av det. Istället för att se åt det som fattas mig.
Jag har mina jobb. Jättefina och trevliga arbetskamrater. Många vänner, även om jag inte umgås med så många av dom. Jag har min familj. Och min bil. Vad mer finns egentligen att begära?  

 Lite mus kanske som saknas ? 😉


   
SvaraCitera

kvinnor och deras kroppar.. såklart

det är fan jag som blir förtryckt


   
SvaraCitera

Den här tråden och liknande är jag tacksam för, bra initiativ! Tumme upp

Jag är tacksam för att ha funnit glädje, mening, självmedkänsla/självkärlek, kampvilja i livet. Jag är tacksam för att det finns sanningssökare därute, att det finns rakryggade människor som ärligt söker fakta. Jag är tacksam för att det finns människor som värderar medmänsklighet och rättvisa. Jag är tacksam för att mina närmaste är vid liv och har relativt bra hälsa.

Just idag? Hm, solen skiner och jag är relativt pigg. Nästan halva veckan har gått.


   
SvaraCitera

extra mile high club: kvinnor och deras kroppar.. såklart

Glad


   
SvaraCitera

lurifax69:

 Lite mus kanske som saknas ? 😉

Sånt tar högerhanden hand om. 


   
SvaraCitera

Jag är glad över att jag lever och även att alla nära och kära lever


   
SvaraCitera

Time


   
SvaraCitera

*följer * Söt


   
SvaraCitera
reben

att jag fick ha de gamla betygssystemet o från åttan


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Hmm, idag då...

Fina vänner. Specialeloge till Zymba som gjorde ett fantastiskt jobb med att ta fram kontaktuppgifter till intervjuobjekt. Hjärta
Att jag känner mig trygg i min roll här, att jag vet att mina intentioner alltid är välvilliga och att jag aldrig genuint menar någon något illa. Att vara säker på hur jag vill jobba, och få stöd från alla olika håll (inte bara de som man hänger med irl) är alltid tacksamt. 
Att iste är fin och lagar och ordnar det mesta när jag känner mig trött och ynklig.


   
SvaraCitera

fick i mig sol på väg till (och från) maxi
köpte blåbärspaj, vaniljsås, celsius, pizza och vitlöksbearnaise
ska snart äta paj o vaniljsås


   
SvaraCitera

tacksam över:
att jag slutade tidigt idag
finaste pojkvännen
att vi åt sushi till lunch
att jag fick njuta i vasaparken av vädret med ovanstående medan den låg i mitt knä och sov 
att jag fick plugg gjort under tiden
att jag får mat lagad åt mig i denna stund


   
SvaraCitera

Att jag är jag.


   
SvaraCitera

åt en god pommes på lunchen


   
SvaraCitera