Aviseringar
Rensa alla

Saker du stör dig på


Ämnesstartare

Känner att vissa, alltså jag behöver ventilera våra känslor lite. I detta forumet är det fritt fram att skriva vad som stör dig. Från människor till att toalettsitsen inte var nedfälld idag. Från stora saker till små, för att förtydliga.

Jag stör mig på killar som addar en på Facebook men har bara bilar som profilbilder. Ok, du är en transformer?

Personer på gymmet som sitter och fifflar med mobilen i ca 10min när dom SITTER på en maskin. Det är ingen jävla bänk. 

Personer som lyssnar på Bob Marley och tror dom är värsta jamaicanen.

Hmmm, att alla mina byxor är för stora. Ni då? 


   
Citera

stör mig på killar jag aldrig sett/absolut inte känner som lägger till mig som vän på facebook. Liksom, hej vem är du????? desperat??? ligga????? why??????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som inte svarar på sms, trots att man skickar ett till dagen efter. irriterande som fan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att hamna bakom gamlingar i kassaköer, det tar ofta en helvetes tid för dem att packa upp varor och betala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina naglar ser alltid för breda ut


   
SvaraCitera

stör mig på allt när jag kommer hem från skolan/ praktik . annars så stör jag väl mest på folk som överdriver på att dom är så jävla bra och bete sig som om dom är bättre än alla andra , det kan få mig jävlig förbannad, jävligast är nog rika jävla som står och skryter om hur mycket deras kläder och saker kostar, får sån jävla lust  att råna dom      


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När man i trafiken hamnar fastlåst bakom vad Jeremy Clarkson hade kallat för en "kristen bilförare". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
När man i trafiken hamnar fastlåst bakom vad Jeremy Clarkson hade kallat för en "kristen bilförare". 

Uh. 
Sådana som kör exakt den satta max-hastigheten. 90 på en 90-väg tex. Fy fan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro :

Uh. 
Sådana som kör exakt den satta max-hastigheten. 90 på en 90-väg tex. Fy fan. 

Nackskott.

En tidig varningsklocka börjar ringa om man hamnar bakom någon i en Skoda, då får man börja boka om sina möten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den där Fabian Bengtsson.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: En tidig varningsklocka börjar ringa om man hamnar bakom någon i en Skoda, då får man börja boka om sina möten.

Nu när du säger det...

Zodd:
Den där Fabian Bengtsson.

Var glad att du inte träffar honom på veckobasis...hans jävla reklam. Dryg som fan IRL. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro :

Nu när du säger det...

   

Know your enemy som Sun Tzu deklarerade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe aro : Var glad att du inte träffar honom på veckobasis...hans jävla reklam. Dryg som fan IRL.

Gör du det eller? Stackars dig då. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Gör du det eller? Stackars dig då. :p

Det var ett tag sedan nu, han brukar komma in på jobbet...uh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabian Bengtsson...han som äger Siba eller?

passe aro :

Det var ett tag sedan nu, han brukar komma in på jobbet...uh.


   
SvaraCitera