Aviseringar
Rensa alla

Saker jag hatar när främlingar gör:


Ämnesstartare

Är det jobbigt för hunden? Om inte, så ser jag inte problemet. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Är det jobbigt för hunden? Om inte, så ser jag inte problemet.

Ibland. Och för mig.
Hur som är det otrevligt och korkat beteende. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungar brukar komma fram till mammas hundar och säga: TITTA ETT RÅDJUR!!! och sen stå och glo på dem [mad]


   
SvaraCitera

Jag har två golden retrievers alla hälsar på dem. Dock fungerar det bra eftersom hundarna gillar folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

Jag har två golden retrievers alla hälsar på dem. Dock fungerar det bra eftersom hundarna gillar folk.

T.o.m. invandrare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ungar brukar komma fram till mammas hundar och säga: TITTA ETT RÅDJUR!!!

hahaahahah vilken ras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hahaahahah vilken ras?

Greyhound. Visst, de har typ samma färg, men ändå! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Greyhound.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

T.o.m. invandrare?

[love]

bor med 2 hundar (inte mina asså). brukar låta tanter klapparom men ej barn. hatar barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

brukar låta tanter klapparom men ej barn. hatar barn

Ja, usch. Barn och chihuahuor, det är typ samma sak. Asjobbigt.


   
SvaraCitera

Roll on:

T.o.m. invandrare?

faktiskt ganska sällan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Nej, men han kan high ten!

Det är ju coolare!!

Nintendo:

Ungar brukar komma fram till mammas hundar och säga: TITTA ETT RÅDJUR!!! och sen stå och glo på dem [mad]

[love]

framtidstron lever:

Lite, han tycker dom är läskiga.

Stella också. Hon flyr, eller kryper ihop till en liten boll och tror att hon inte syns om de kommer nära. Fast oftast flyr hon. En liten bebi skulle klappa på henne i somras. Jag höll i henne och pappan höll i bebin, så sträcker den ut sin lilla labb och drar henne jättehårt i örat!!!!! Pappan skällde på den då, det var bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En liten bebi

Åhgud, minns första gången när pappas katt såg en baby, hon fick panikångest, sprang i väg och vart borta i två dagar [cry][cry]

De var bara i samma rum och såg på varandra, ingen närkontakt mellan dem eller så, men ändå blev katten så rädd [sad][sad] Stackarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite som det var med min katt (eller kanske var min förra katt?) folk tror att de kan klappa honom för att katter är så gosiga och fina och barnen går fram, såg en dag när han rev en unge [blush] föräldrarna blev inte sura som tur var men katter är ju för jäkliga de med då de gillar att busa ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ungar brukar komma fram till mammas hundar och säga: TITTA ETT RÅDJUR!!! och sen stå och glo på dem

Hahaha [love]


   
SvaraCitera