Aviseringar
Rensa alla

saker jag stör mig på


iddqd:

omg jag har hittat 1 nytt tidsfördriv låtsas vara random liten raggare

🙁 åh naj vad har jag nu ställt till med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
vet det är skitjobbigt

men man kan ju släcka

så vi ska alltså träffas i natten, gå hem till en mörk lgh och ligga, och skiljas åt innan dagengryr? Better be på vinterhalvåret då när det är mörkt mer än 4 timmar

Rejmond D Röjter:
Ska ta en bild med så mycket $wag att du inte kommer kunna motstå!

Och ska det inte vara "bumlingar  o gnejs"Eller det kanske inte var för att du hört/sett det mycket catchiga introt till Goliat?

japp tänkte på goliat närjag skrev det, tänkte "vad tusan rimmar på hejs" tänkte på gnejs men fick inte till det helt. Tar gärna en dödsswagig bild på ungdomars husbjörn!

Mysia:
Haha ja. Eller jag stör mig så mycket på när man får ett nytt PM och ba OMG OMG GUD VAD FIIINT ÄNTLIGEN VILL NÅGON PRATA MED MIG HÄR VAD ROLIGT ÅH UNDRA VEM DET KAN VAAAA IHIHIHI

så ba

simon_97: "hej haru kik? ;)"

haha precis. man ba nooooooooo :C


   
SvaraCitera

Mysia:

🙁 åh naj vad har jag nu ställt till med

hehehehehehe

elverpigen: så vi ska alltså träffas i natten, gå hem till en mörk lgh och ligga, och skiljas åt innan dagengryr? Better be på vinterhalvåret då när det är mörkt mer än 4 timmar

ja typmen 4 timmar räcker, annars kanske man råkar tända lyset om man behöver gå upp eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd: a typmen 4 timmar räcker, annars kanske man råkar tända lyset om man behöver gå upp eller nåt

ahapp.

vi liggerintedå


   
SvaraCitera

elverpigen:
japp tänkte på goliat närjag skrev det, tänkte "vad tusan rimmar på hejs" tänkte på gnejs men fick inte till det helt. Tar gärna en dödsswagig bild på ungdomars husbjörn!

I knew it!Gooooliat!
Ska se vad jag kan koka ihop. Dessvärre blir det inte tillräckligt $wag med en bild på mig avklädd i sängen, så får återkommaSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

I knew it!Gooooliat!
Ska se vad jag kan koka ihop. Dessvärre blir det inte tillräckligt $wag med en bild på mig avklädd i sängen, så får återkommaSöt

oh, så det är inte en dickpic alltså! fan va nice


   
SvaraCitera

elverpigen:

oh, så det är inte en dickpic alltså! fan va nice

Dickpic med en klocka runt eller nått för extra swaggighet kanske..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Dickpic med en klocka runt eller nått för extra swaggighet kanske..?

vill inte se kukar, fan då för liksom :S


   
SvaraCitera

elverpigen:

vill inte se kukar, fan då för liksom :S

Skulle det inte vara upphetsande med en superbling kuk såhär mitt i natten?

..Kejrå, är nog något man kan klara sig utan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

Skulle det inte vara upphetsande med en superbling kuk såhär mitt i natten?

..Kejrå, är nog något man kan klara sig utan!

ser hellre en maffig björn man kan fantisera om att kura in sig i pälsen på osv!!!!!!!!

du inser att jag blir besviken på allt osm inte är en bild ifrån björnbröder va?


   
SvaraCitera

elverpigen:

ser hellre en maffig björn man kan fantisera om att kura in sig i pälsen på osv!!!!!!!!

du inser att jag blir besviken på allt osm inte är en bild ifrån björnbröder va?

108440.jpg
NÖJD NU?!?!!?Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

108440.jpg
NÖJD NU?!?!!?Gråter

ja <3 anmäl i min skedtråd också


   
SvaraCitera