Aviseringar
Rensa alla

SAKER MAN GÖR ISTÄLLET FÖR ATT PLUGGA: LISTOR INGEN KOMMER KUNNA FÅ BRA RESULTAT PÅ


Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs []

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. []

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [x]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [x]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [/]

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. []


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

FAN ÄR DET INTE DU SOM NÄSTAN ÄR OLAGLIG!?! DET ÄR JU NO GO!

HAHA MEN VAFALLS, KÄFT. HAR FAKTISKT KUNNAT HA LAGLIGT RAJTANTAJTAN ETT PAR ÅR NU FÖR BÖVELEN. FAST ALLT ÄR VÄL RELATIVT IOFS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

STALKADE UPP DIG OCH DU FÅR GRÖNT LJUS, NÄR SKER GIFTERMÅLET?

OJ VAD LÅNGSAM JAG VAR.

JAG HAR JU LOV DEN HÄR VECKAN SÅ DET ÄR BARA ATT HÖRA AV DIG. ANNARS KAN JU HÖSTBRÖLLOP VARA FINA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

JAG HAR JU LOV DEN HÄR VECKAN SÅ DET ÄR BARA ATT HÖRA AV DIG. ANNARS KAN JU HÖSTBRÖLLOP VARA FINA.

VI SLÅR TILL

SKA FÖRSÖKA BOKA DOMKYRKAN, I VÄRSTA FALL KAN DET ÄGA RUM PÅ ICA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

VI SLÅR TILLSKA FÖRSÖKA BOKA DOMKYRKAN, I VÄRSTA FALL KAN DET ÄGA RUM PÅ ICA

BLIR DET ICA KAN VI VARA SÄKRA PÅ ATT MINST EN UMARE FÖRUTOM OSS NÄRVARAR I ALLA FALL, FINT DET.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

BLIR DET ICA KAN VI VARA SÄKRA PÅ ATT MINST EN UMARE FÖRUTOM OSS NÄRVARAR I ALLA FALL, FINT DET.

Jag kommer aldrig klara fullborda äktenskapet när jag vet att en s3on kan sitta med kikare i ett träd utanför [sad]


   
SvaraCitera
mynona

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [hm. man ska bearbeta saker, men vet inte om det är det det gäller]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [/]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [/]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [censur på frågan]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [x]


   
SvaraCitera
time
 time

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [xx]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [xxx]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [xx]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [x]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [x]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [xx]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [xx]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [ja, fast skulle nog vilja hjälpa till att göra det lättare för dig att open up]

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [x]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [/]

Du har inte som mål "att bli rik" [-]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [x]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [x]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [/]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [x]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [x]

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [/]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tycker att det finns viktigare saker här i världen än att ha det städat [x]- men vägrar äckel. ok?

Du har inte som mål "att bli rik" [x]

Du tycker om att prata om skit och problematisera, om det så är om ketchupflaskor eller den demografiska transitionen [x]

Du mår inte alltid så jävla bra och kan prata om detta, eller åtminstone förstår varför jag känner mig så fuckad och lyckas få mig att prata om detta [x]

Du står ut med att jag är som jag är, och ibland pratar om olämpliga saker som att gråtrunka [x]

Du bryr dig inte om min skjorta har ett hål, det är ju trots allt min favoritskjorta [x]- kan agera farmor och sy ihop'ett. kanske.

Du är i stort inte som mig, att prata om personliga saker som är problem osv är inget problem och heller inte att konfrontera mig när du tycker jag är en bajs [va? i stort inte som dig? vad är du?]

Du väger upp min blyga inställning till älskog med impulsivitet och målmedvetenhet. [/]

Du är överlag jävligt konstig och är därför en perfect match. [yo deside]

Du tycker det är ok att jag dricker en himla massa öl (ibland på egen hand), så länge jag beter mig som folk. [x]- och bjuder.

Du tycker inte det är konstigt att jag inte säger vad du får och inte får göra och du försöker inte bestämma över mig heller, men du förstår ändå att jag vill ha ett monogamt förhållande där man helt enkelt gör slut innan man smusslar med andra. [x]

Du har överseende med att jag stänger in mig själv och att det kan ta ett bra tag innan jag öppnar mig helt och hållet. [/]-lär banka på dig tills du öppnar dig ba. det är viktigt dan!

Du tycker inte det är konstigt att jag ringer japanen 3 ggr per dag och skypear med min kompis när jag skiter. [x]-nä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket lätt test. jag vann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

va? i stort inte som dig? vad är du?

sådär äckligt grabbig som bah "allt e ok" hela tid1

glöm:

-lär banka på dig tills du öppnar dig ba. det är viktigt dan!

aa fan men d1 r svårare sagt n gjort osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

sådär äckligt grabbig som bah "allt e ok" hela tid1

aha. vet inte om jag är sådan. ibland ganska ofta. men inte med riktigt nära.

Dan_the_ironman:

aa fan men d1 r svårare sagt n gjort osv

säkert, men jag är envis. [smile]
tycker det är viggtigt med en öppen kommuniktation. det blir bara missförstånd och skav annars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

tycker det är viggtigt med en öppen kommuniktation. det blir bara missförstånd och skav annars.

jo är sant men är förjävla dålig på sådant

får hyra mig en livscoach


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jo är sant men är förjävla dålig på sådant

därför jag ska banka fattaru

Dan_the_ironman:

får hyra mig en livscoach

hej bejbe


   
SvaraCitera