Aviseringar
Rensa alla

Saker ni stör er på med mig


Ämnesstartare

ingen aning om vem du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var det inte du som skrev om skojslagsmål med blåmärken och rivsår, vilket jag kryssade i? jo har tänkt vidare på detta i natt och funderar på vad du menar och vart blåmärkena är?

talar vi stora blåmärken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det inte asha som gjorde en sådan här tråd och sedan anmälde alla inlägg den fick? har ngt minne av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

försöker komma på en bra metafortänk dig ett rangligt bord, höjer man bara ett ben kan det bli ännu mer fel osv alla måste passa, tror man att man har gjort rätt men en är fel så måste man göra om alla.så tror jag det är med livåskådning och åsikter vrf man tycker saker osv fast mycket mer komplicera. alltså är alla åsikter beroende av varandra osv. Jag tycker folk som leker gangsters är skitjobbiga osv men eftersom jag vet att det inte är deras fel så vill jag dem inget ont t.ex. Hade jag varit mer inskränkt gällande "djupare" saker typ som patrick bateman (lol) så hade jag bara varit arg liksomjag tror att det är något bordsben du glömt bort helt (kan lika gärna vara jag, fast aa det tror ju inte jag)

Hahah aa men asså jag vill dem inget ont heller alls, brukar för söka att inte klandra folk för hur de är, brukar faktiskt lyckas också, finns väldigt få personer jag riktigt dömer och stör mig starkt på under längre tid, de brukar vara sånna man tvingas va med varje dag mot sin vilja, men aa kan ju blossa up o bli arg på olika mentaliteter som idag, men det brukar lugna sig mycket snabbt.

Men alltså du vill att jag ska växa ett till stolsben? : D

Rävpojken:

skulle jag byta en grundläggande åsikt skulle jag ju vara tvungen att byta typ alla liksom.

huhm?

Rävpojken:

du ska dock inte ta åt dig dåligt eller så alla har skeva bord de flesta sjukt skeva man kan inte ens äta på dem tallrikarna glider av...

Oke ^ ^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

ahah aa men asså jag vill dem inget ont heller alls, brukar för söka att inte klandra folk för hur de är, brukar faktiskt lyckas också, finns väldigt få personer jag riktigt dömer och stör mig starkt på under längre tid, de brukar vara sånna man tvingas va med varje dag mot sin vilja, men aa kan ju blossa up o bli arg på olika mentaliteter som idag, men det brukar lugna sig mycket snabbt.

Men alltså du vill att jag ska växa ett till stolsben? : D

Werjevir:

huhm?

jag gör mig inte förstådd [sad] det var bara ett random exempel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Du är för generös

Hiih[blush]

Storchen84:

Man borde inte ändra på något för någon. Jag kör mitt eget race och det funkar skitbra för mig. Passar inte det någon så... ja, synd för den. Och jag tycker att fler borde göra så. Men tyvärr så är majoriteten så oroliga och rädda för vad omgivningen tycker så att man försöker... ehh... ja, "anpassa sig".

Asså det är inte för att jag är orolig, utan för att jag tycker om att folk mår bra och vill därför inte vara en bidragande faktor till att någon mår dåligt osv och ja visst är det nice att va omtyckt och det blir man ju inte direkt av att bara köra över folk o skita i vad andra tycker osv

mrman:

Måste nästan göra en likdan tråd fast om mig, för tror många stör sig på mig

Du är nice : )

mynona:

Du har inte stört mig hittills i något. Tvärtom har jag gillat dina trådar.

Vad bra ^ ^

Ögon i en plåthink:

har typ inte fått något intryck öhtmen jag vill veta vad du haft för tidigare nickoffentliggör dem annars kommer jag störa mig på att du inte gjort det

Bara oatsreuvaue, men du kanske inte fick så mycket intryck av mig då heller? : o

mopsen:

ingen aning om vem du är.

Bara oatsreuvaue så vi har typ så vitt växlat några ord

ceka92:

var det inte du som skrev om skojslagsmål med blåmärken och rivsår, vilket jag kryssade i? jo har tänkt vidare på detta i natt och funderar på vad du menar och vart blåmärkena är?talar vi stora blåmärken?

Hahaha, svårt att få folk att busbråka med en, rädda att göra en illa eller så vill det alltför gärna göra en illa, har inte fått några blåmärken av just sådant på ett bra tag tuvär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

jag gör mig inte förstådd det var bara ett random exempel!

Okedårådå sägerviså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Bara oatsreuvaue så vi har typ så vitt växlat några ord

namnet är bekant, men kan ej koppla personen bakom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

namnet är bekant, men kan ej koppla personen bakom.

Mh tänkte nog det, men det är lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt avreggande, är det relaterat till din tro? du vill försvinna och återuppstå i tid och otid [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ditt avreggande, är det relaterat till din tro? du vill försvinna och återuppstå i tid och otid

Hahaha aa precis så

Nej, men mådde inte vidare o sidan gjorde det värre, behövde koncentrera mig på annat och blir så lätt avhängig av saker som tex. denna sidan, tar så mycket tid
Fast saknade alla fina er som tex. du så då måste man ju regga igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Hahaha aa precis så Nej, men mådde inte vidare o sidan gjorde det värre, behövde koncentrera mig på annat och blir så lätt avhängig av saker som tex. denna sidan, tar så mycket tid Fast saknade alla fina er som tex. du så då måste man ju regga igen

Jag förstår till fullo, datorer i allmänhet leder till ett jävla förfall tycker jag ibland, excess in moderation är väl det vettiga. Ah tack, vi saknar ju dig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är bra att likt nirvana i new york unplugga sig då och då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stör mig inte på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera