Aviseringar
Rensa alla

Saker som ni gör när ni är arga men sen tänker att det var nog dumt??


3lis
 3lis
Ämnesstartare

När ni är på dåligt humör eller något och så ska ni göra något och så gör ni något dumt för ni blir irriterande??


   
Citera
Ämnesetiketter
3lis
 3lis
Ämnesstartare

Igår skulle jag äta gurka på mackan och då var halva gurkan skuren på mitten så skulle få två småskivor när jag ville ha en stor, så skar jag av halva gurkan som var skuren så och slängde den. Sen tänkte jag de va nog dumt gjort tänk alla som inte får nån mat och här slänger jag en halv gurka för jag är hungrii00101284r++


   
SvaraCitera

skriver ilskna saker på forumet här


   
SvaraCitera

skriker och "dampar". är dock sällan som jag är arg


   
SvaraCitera

Blev arg en gång så jag tog en kniv och började skära på mina möbler och väggar, kunde bli riktigt förbannad för några år sedan 😛


   
SvaraCitera

håller d inom mig sj


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
håller d inom mig sj

detta + undviker för det mesta att vara nära/umgås med andra


   
SvaraCitera
reben

e taskig


   
SvaraCitera

blir överärlig och får skit 


   
SvaraCitera

Läsligt. Tänk om du hade haft husdjur o börjat skära i dem

SvenskWithAttitude:
Blev arg en gång så jag tog en kniv och började skära på mina möbler och väggar, kunde bli riktigt förbannad för några år sedan 😛


   
SvaraCitera
mynona

Stressar med saker jag gör, vilket blir dåligt gjort - jag tappar saker och blir ännu argare, saker flyger omkring och spills och går sönder


   
SvaraCitera

S3ON:
Läsligt. Tänk om du hade haft husdjur o börjat skära i dem

Mer troligt att jag skulle skära i en människa då. Glad Men antar att det är socialt acceptabelt att skada djur och utnyttja dem men inte djuret homo sapiens.


   
SvaraCitera

ing1. slår på (livlösa) saker och det är skönt.


   
SvaraCitera

Har gjort en del skit när jag är arg som jag önskar jag kunde få ogjort, men som tur är har jag i alla fall blivit bättre på att kontrollera ilska. Nu blir jag mest bara allmänt ovänlig.


   
SvaraCitera

Blir aldrig arg på andra människor. Däremot kan prylar och grejer få sig en rejäl spark då och då. Ofta går detta ut över mina fötter och ben.


   
SvaraCitera