Aviseringar
Rensa alla

saker som suger 21/9 2011


Jag hittar inga perfekta ytter- och innerkrukor till mina avokadoplantor. [sad]
Dold text: Fast jag har hittat några som fungerar, så det är okej. Men de är lite breda, det är otympligt och platskrävande. Skulle gärna haft dem lite högre och smalare!!!1111

Ytterkrukorna är asskitiga och fula, måste tvätta av dem och måla om dem.
Dold text: Fast jag kan ju plantera om i innerkrukorna genast ändå, så det gör ingenting................


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Just do it. Fattar inte hypen. Är ju asskönt att unna sig en hemmadag ibland. Gör det ibland de dagar jag ändå inte ska till gymmet.

har unnat mig ett par sådana på sistone + har varit mycket sjuk. Hade problem med att unna mig för mycket ledighet förr så törs inte börja i nån större utsträckning nu [sad]


   
SvaraCitera

somnade för sent
vaknade klockan halv 7
krigade iväg till föreläsningen, kom i tid
föeläsaren var 40 min sen
somnade x antal gånger fast jag försökte vara vaken, ögonen gick i kors och jag klarade inte fokusera
fick arg blickar av föreläsaren
har nu ont i magen
kan ej träna ikväll eftersom jag börjar klockan 8 imorgon och blir sjukt deppig om jag ej sover ordentligt, särskilt nu när jag ej äter som vanligt
måste plugga, tentor om en månad, två ks:ar om tre veckor. har även tre programmeringslabbar som ska redovisas nästa fredag


   
SvaraCitera

somnade alldeles för jätte sent
fick lov att vakna ganska tidigt
är sjuk
var iväg och hämtade plugg i skolan
måste plugga


   
SvaraCitera

Kliver upp halv sju för att åka buss.
Plus att jag bara har en lektion idag vilket gör att dan känns änu mer värd att far på.
Efter halva tiden jag åkt buss kliver små iriterande barn på.
Förstörde min dag änu mer efter som den vägrar lyssna när nån säger ifrån.
Sluta jätte tidigt och skulle åkt hem.
Men kan inte de efter som jag har kvälls lekrion i morn som börjar vid ett och har ingen som jag kan åka med för att koma upp då[sad].
Så får stanna hos syran.
Nu öser regnet ner [sad].
Jag lär inte få sluta i morn föräns klockan är nio, tio och måste kliva upp på fredag för att va i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det regnar
jag måste cykla några km pga ansvar
jag kommer bli blöt
såg en snygg kille i klassrummet idag blev glad för jag trodde att han skulle börja men näe han ba hängde lite där. Söt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har mjuka läppar också men ingen att kyssa liksom faaaaaan


   
SvaraCitera

elverpigen:

har unnat mig ett par sådana på sistone + har varit mycket sjuk. Hade problem med att unna mig för mycket ledighet förr så törs inte börja i nån större utsträckning nu

Segt, själv har jag märkt att inte ha någon karaktär och ha jättelätt för sig i skolan är en fungerande kombination. [blush]


   
SvaraCitera

elverpigen:

jag blev inte insläppt på lektionen för jag var två minuter försenad

det var pinsamt minns jag [sad]
fast ofta så behövde ju folk gå på toaletten och då smet man in [badgrin]


   
SvaraCitera

ska jag dra iväg och simma idag också lr? ska nog. men trötööööötttt. så skönt om alla sov middag typ fyra ggr per dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Segt, själv har jag märkt att inte ha någon karaktär och ha jättelätt för sig i skolan är en fungerande kombination. [blush]

ah asså man får ju inget studiebidrag efter ett tag om man gör så och det är ju rätt trist

isola:

det var pinsamt minns jag [sad]
fast ofta så behövde ju folk gå på toaletten och då smet man in [badgrin]

men när det är typ naturkunskap med laborationer äre ju 1 annan grej, dom jobbar ju parvis med vita rockar och shit


   
SvaraCitera

elverpigen:

ah asså man får ju inget studiebidrag efter ett tag om man gör så och det är ju rätt trist

Sjukanmäler mig själv. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Sjukanmäler mig själv. [blush]

kommer ingen mentor och säger "jahaja du har varit borta en del, är det något som tynger dig?" [sad]


   
SvaraCitera

elverpigen:

kommer ingen mentor och säger "jahaja du har varit borta en del, är det något som tynger dig?"

Går i perioder, ibland missar jag 2 dagar i veckan ibland inget på flera månader! När lärarna väl frågar brukar jag bara muttra lite eller skämta bort det.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

har fortfarande fucked up röst och jag MÅSTE kunna prata imorgon.

tror att jag är hungrig hela tiden, så jag äter, sedan visar det sig att jag egentligen inte alls är hungrig utan bara vill ha ett tidsfördriv (mat)

annars är det fint


   
SvaraCitera