Aviseringar
Rensa alla

Saknar Anakandi


Ämnesstartare

Lethuc:

När jag föreställer mig anarkandi så ser jag en narr framför mig. Om man hade satt en dräkt från Shakespear berättelserna, med bjällror och allt - fan vad han hade sett fräck ut.

han va ju skitsöt, så postorderhoran f15-style!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gillade honom. Han hade sådana ambitioner.

han skiter väl i UM skulle jag tro. Han har chansen på att bli politiker och allt. Han har säkerligen åtagit sig en kommunalplats i någon kufisk norrländsk ort som inte ens finns på karta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

han skiter väl i UM skulle jag tro. Han har chansen på att bli politiker och allt. Han har säkerligen åtagit sig en kommunalplats i någon kufisk norrländsk ort som inte ens finns på karta.

Han skulle nog komma tillbaka om folk betedde sig bättre mot honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

han va ju skitsöt, så postorderhoran f15-style!!!

Vad var det som du gillade med honom? Säg inte att det var håret...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han skulle nog komma tillbaka om folk betedde sig bättre mot honom.

ja, håller faktiskt med dig där. Folk betedde sig som as mot honom stundtals, liksom folk gör mot mig idag. Men för honom var det väl en aning hårdare eftersom han var en så offentlig människa. Man visste vart han var aktiv, hur han såg ut, vad han hette. Så jävla enkelt att hitta fel på en människa då.

edit: och då såg ju inte jag allt, kom in när han gick på sista versen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kräver bilder på den här muppen[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

gör mot mig idag

har ALDRIG sett dig på um förut. Är du gammal umare? alltså... [tard]

Lethuc:

Vad var det som du gillade med honom? Säg inte att det var håret...

minns inte, var 3 år sen ju! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ALDRIG sett dig på um förut. Är du gammal umare? alltså...

sming

run now....s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått uppfattningen att han är en självgod skitstövel (obs detta var innan jag läste rödingajävels kommentar [rolleyes]), dock kul med lite grönt i debatterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Har fått uppfattningen att han är en självgod skitstövel

Det kan man väl inte säga annat om faktiskt. Han gillade att framhäva sig, bara att han suger på det medan en sådan som Nachac gör det med stil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

jag kräver bilde

yo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Det kan man väl inte säga annat om faktiskt. Han gillade att framhäva sig, bara att han suger på det medan en sådan som Nachac gör det med stil.

Det var dock av en annan anledning än hans "uppförande" på UM, han var tillsammans med en annan UMare (som jag känt länge) förut och betedde sig som, ja, en skitstövel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

yo?

Har en bild på honom, där man inte ser ansiktet så bra. Men nej, är inte en sån människa som outar och skit. Folk har gett sig på honom tillräckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

sming

[bigsmile]
ok.


   
SvaraCitera