Aviseringar
Rensa alla

Saknar en vän


Ämnesstartare

Hej människor. Det är första gången jag skriver här, men tänkte göra ett försök. 
Det är så att jag hade en väldigt nära vän. Så bra vän trodde jag inte fanns. O nu har hen lämnat mig. (vänskap). O nu står jag här helt ensam, helt plötsligt. 
Hur kan man lita på folk igen? Hur ska man tänka, för att bli lite gladare? Någon som har tips? Tacksam för svar 


   
Citera

Jag vet inte om jag har några bra svar eller några alls. Men jag har också haft svårt att lita på folk. Ibland känns det som om det aldrig kommer gå över, det går liksom i perioder. Tror det bästa jag gör är att försöka göra allt på mina villkor och försöker att se om andra litar på och bryr sig om mig innan jag försöker lita på dom. 

Ibland så händer det bara att en träffar någon som en känner att en kan lita på, men ah, ge det tid och försök ta hand om dig själv så gott du kan. Bygg på dom relationer som känns mest trygga för dig och om du vågar var öppen med vad du känner och varför. <3


   
SvaraCitera

Vilken vat anledningen till att hem lämnade dig då?


   
SvaraCitera

Jag är med om exakt samma sak just nu men det var jag som lämnade min vän. Känner mig ändå väldigt ensam men personen var inte värd att vara vän med. Jag trodde annorlunda om han. Men jah kämpar på. Det är extra ensamt nu på jul lovet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Vilken vat anledningen till att hem lämnade dig då?

Små missförstånd som jag trodde kunde lösas. Vi va verkligen jätte bra vänner. Hade dock känslan av att jag skulle bli lämnad... 🙁 sånn tur har man inte och jag hade väl rätt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glitterbomb:
Jag vet inte om jag har några bra svar eller några alls. Men jag har också haft svårt att lita på folk. Ibland känns det som om det aldrig kommer gå över, det går liksom i perioder. Tror det bästa jag gör är att försöka göra allt på mina villkor och försöker att se om andra litar på och bryr sig om mig innan jag försöker lita på dom. 

Ibland så händer det bara att en träffar någon som en känner att en kan lita på, men ah, ge det tid och försök ta hand om dig själv så gott du kan. Bygg på dom relationer som känns mest trygga för dig och om du vågar var öppen med vad du känner och varför. <3

Tack fantastiska du. <3 börja nästan gråta när jag läste det. Det värmde och hjälpte mig jätte mycket. Tack <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
Jag är med om exakt samma sak just nu men det var jag som lämnade min vän. Känner mig ändå väldigt ensam men personen var inte värd att vara vän med. Jag trodde annorlunda om han. Men jah kämpar på. Det är extra ensamt nu på jul lovet.

Fy fan va surt. Men personen är inte värd din tid eller energi så du gjorde rätt val låter de som. Men ja, det blir ensamt. Det känns som en tomhet. Den känslan är verkligen inte rolig... :'( men varför man? :'( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer bli en jobbig natt. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gör man* förlåt 🙁 


   
SvaraCitera