Aviseringar
Rensa alla

saknar min mp3


passaro:

Med tanke på vad man betalar för så är det ett relativt bra pris, tycker jag. Något mer du ville?

4gb räcker inte länge, sen betalade jag bara det dubbla för min iPod classic som har 120gb.

Jag hatar iTunes men tycker det är värt det eftersom jag gillar min iPod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

4gb räcker inte länge, sen betalade jag bara det dubbla för min iPod classic som har 120gb.

Jag hatar iTunes men tycker det är värt det eftersom jag gillar min iPod.

För mig räcker det länge, om jag ville ha större så skulle jag ha köpt.

iAudio och iRiver är ljusår före iPod, sedan att Apple har en tendens att prioritera design och ta hutlöst betalt för sina produkter tänker jag inte kommentera något nämnvärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte hur man kan hata iTunes, sjukt bra och lätt program för att organisera musik och fixa med albumomslag osv


   
SvaraCitera

passaro:

iAudio och iRiver är ljusår före iPod, sedan att Apple har en tendens att prioritera design och ta hutlöst betalt för sina produkter tänker jag inte kommentera något nämnvärt.

Tycker ljudet på min iPod är väldigt bra och jag anser inte att 2000kr eller vad jag nu betalade för min iPod med 120gb var för mycket. Jag kan även spela mp4 format på den (Filmer) vilket är bra att ha ibland.

passaro:

prioritera design och ta hutlöst betalt för sina produkter

Håller jag med dig om när det gäller deras iPhones och iTouch och macs... nästan allting dom gör egentligen men som sagt så tycker jag inte att classic är för dyr med tanke på hur mycket man kan ha på den samt att man kan kolla på filmer.

McLuver:

Fattar inte hur man kan hata iTunes, sjukt bra och lätt program för att organisera musik och fixa med albumomslag osv

Kanske om man har en mac, vet bara att iTunes fuckar upp en hel del på vista och xp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

sen betalade jag bara det dubbla för min iPod classic som har 120gb.

Ja, men då kollar du säkert på en massa filmer med den också. Vad ska man annars med 120 gb förvaringsutrymme till? Det är ju knappast så att du lyssnar igenom 120 gb musik med hundratals artister på en vecka.

Nä, jag säger som passaro, Cowons mp3-spelare är antagligen vida bättre i många hänseenden än Apples dito. Själv har jag en Sony Walkman-spelare som också den funkar ypperligt.


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Det är ju knappast så att du lyssnar igenom 120 gb musik med hundratals artister på en vecka.

Sant, jag har bara drygt 30gb med musik. Om jag inte hade velat kolla på film skulle jag ha köpt en annan mp3 spelare.


   
SvaraCitera